poniedziałek, 6 stycznia 2014

Scenariusz 60

Południe, obiad.
PM: (wchodzi) Droga grupo z Londynu, mieliśmy się dziś wybrać do muzeum, ale niestety pogoda nam nie dopisuje, więc zostaniecie w akademiku.(wychodzi)
Później w pokoju Niny i Amber.
F: Jak myślisz, które zdjęcie powinienem dać na profilowe? To (1)? Lub to (2). Ostatecznie to (3).
  1.











2.











3.













N: Wszystkie są świetne.(uśmiech)Ale ...hmm...chyba 2.
F: Też myślę, że jest dobre.(uśmiech)
N: (uśmiech)fabian, mam do ciebie pytanie.
F: Słucham.
N: Czy...nie uważasz, że...umm...niektórzy...no wiesz...nie powinni po prostu...żyć? Znaczy nie w tym czasie co powinni.
F: Na przykład kto?
N: ...Ja.
Cisza.
F: (myśli co powiedzieć by się nie zbłaźnić)Umm...ja...umm...chyba już pójdę.(zabiera laptopa i wychodzi)
N: (sama do siebie)Aha...(wstaje i podchodzi do szafy)
A: (wchodzi)Nie uwierzysz jak ci opowiem co się stało.(siada na łóżku)Ej...czy...wszystko okey?
N: (po kryjomu ociera łzę)Tak, tak. Po prostu idę...chcę pozwiedzać akademik.
A: (wstaje)O, poczekaj pójdę z tobą.
N: (odwraca się)Przepraszam cię, ale...na razie chcę pobyć sama.(chce wyjść)
A: (zatrzymuje ją)Już prawie ze sobą nie gadamy. Nie mamy dla siebie kompletnie czasu. To ma być przyjaźń? Jak dalej ma to tak wyglądać to pierze to. Lepiej żebyśmy zerwały kontakt.
N: Amber, proszę. Nie chciałam cię urazić, dobrze o tym wiesz. Jesteś dla mnie jak siostra.
A: więc czemu mi nie powiesz co się stało?
N: Naprawdę chcesz tego słuchać?
A: Tak i chce ci pomóc.
Godzina 20:00. Pokój Niny i Amber.
Ch: (puka)
N: Proszę.
Ch: (wchodzi)Gotowa?
N: Tak. (uśmiech)
Ch: Teraz możesz być pewna, że każdy się za tobą będzie oglądał.(uśmiech)
N: Dziękuję.(uśmiech)
W klubie, godzina 23. W tle słychać Nicky Romero-Legacy
Ch: Chyba powinniśmy już iść. Zaczną się martwić.
N: (jest pijana)Świetne się bawię. Nie chce stąd iść. (uśmiech) Chodź napijemy się jeszcze.(ciągnie go w stronę baru)
Ch: Wypiłaś już 2 piwa! Po czym zachciało ci się wódki! Wiesz, nie powinienem był cię tu przyprowadzać. Wracamy do akademika.(ciągnie ją za rękę)
N: (wyrywa się)Nigdzie nie idę! Nie chcę tam wracać. Zostaję tu. Sam zaproponowałeś mi przyjście tu.
Ch: Zrozumiałem, że to był błąd, więc cię stąd zabieram.(wyprowadza ją z klubu)
Przed klubem.
N: Puść mnie!
Ch: (puszcza ją)Albo pójdziesz po dobroci albo siłą.
N: ...
Ch: (chce dotknąć jej ramienia)
N: (wyrywa się i idzie na przód chwiejącym się krokiem)
Ch: Nie wspominaj nikomu o niczym  co się wydarzyło, bo będę miał przechlapane.
N: (wyciąga z torebki papierosa po czym go zapala)
Ch: Słyszysz? Chwila...skąd to masz?
N: (wypuszcza dym z ust)Skądś.
Ch: Jeżeli panna Mona się dowie zabije mnie.
N: (śmieje się)O niczym się nie dowie. Spokojna twoja rozczochrana.

_______________________________________________________________
Tsa...zjebałam to. Już wiem czemu nie komentujecie. No to tak...wróciłam. Raczej wróciłam. Mam nadzieję, że tak szybko sobie nie pójdę ;D Jeżeli możecie zadawajcie pytania do postaci. Byłabym ogromnie wdzięczna! 



Wild and Beauty

9 komentarzy:

  1. Super:)
    Chociaż mógłby być lepszy, ale przecież jesteś tylko czlowiekiem jak my wszyscy, każdy może mieć gorszy dzień. Rozumiem cię. Ogółem wyszedł fajnie;) Już czekam na nexta^.^
    Love:*****, pozdrawiam i z całego serduszka życzę weny:)
    Twoja Wierna Fanka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny! jednak wciąż nie umiem wyobrazić sobie pianej Niny xdd i jak pali , no po prostu nie umiem. Myślę ,że Fabian wybrał idealne zdjęcie profilowe :)

    ~~ wcześniej yacker , teraz Clementine. your big fan.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuu cudoo
    blagam o kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, Nina pijana xdd No dobrze, że jednak Nina postanowiła powiedzieć wszystko Amber nie chciałabym ich kłótni! To są przecież najlepsze przyjaciółki!!!
    No i myślę, że Fabian dobrze wybrał swoje zdjęcie profilowe <3 Kocham twoje scenariusze. Napisz szybko kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sobie zrobiłaś przerwę ... :P
    Świetny część. Tylko dlaczego Nina wyszła z tym kimś? :c
    Standardowo czekam na ciąg dalszy, żeby się wszystkiego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha. Aż mi się japa cieszy jak czytam ten rozdział. jest boooski.
    Czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę się zareklamować? Jeśli tego nie lubisz, to przepraszam. Zapraszam na mojego bloga, na którym opisuje historię dziewczyny o imieniu Lilly. Akcja dzieje się w Domu Anubisa. Oferuję również współpracę, tzn. ty dodajesz mojego bloga do linków, a ja twój. Zapraszam!
    http://the-mistical-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko temu, że się zareklamowałaś ;3 Już dodałam twój blog.

      Usuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3