niedziela, 23 lutego 2014

Wyniki ankiety + same bzdury

Tak, więc mam wyniki ankiety! Nareszcie, prawda?

Czy mam napisać nową historię?
Tak! 4(50%)
Nie! 2(25%)
Rób co chcesz... 2(25%)

Krótko mówiąc, bo mi blogger szwankuje -,- Piszę już nową historię i zbieram bohaterów ^^ Dla tych, którzy głosowali przeciw pisaniu nowej historii mam wiadomość, iż skończę scenariusz ^.^ Tego możecie być pewni. Spróbuję w tym tygodniu jeszcze coś napisać, ale niczego nie obiecuję. Podziękujcie mojej mamie -,- No i tutaj na koniec gify z ukochaną Fabinką <3 p="">














Wild and Beauty

6 komentarzy:

  1. Czekam na twoją nową historię, cieszę się że będziesz ją pisać ;) Słodkie gidy, aw...ten moment był taki fajny, że też Nina musiała zasnąć xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh. Nareszcie coś napisałąś i to bardzo dobrego. Nie mogę się już doczekać :))
    Czekam z niecierpliwościa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następną część <333
    no i te gify, jakie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Serdecznie zapraszamy na nowego bloga say-me-where.blogspot.com
    Już dziś pojawi się pierwszy z czterech prologów.
    Miła atmosfera, ciekawe, zaskakujące historie...
    Może wpadniesz i sama się przekonasz

    Ps. Przez te twoje gify chce mi się ryczec

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award
    więcej informacji tutaj ---> http://say-me-where.blogspot.com/p/libster.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gify:))))
    Nie mogę się doczekać następnego:))))
    Love:*******
    Twoja Wierna Fanka
    Tini Martin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3