niedziela, 20 października 2013

Zakładka ''Bohaterowie''+ coś tam, coś tam...

Kto oglądał ten film? Jest naprawdę genialny^^


Dodałam zakładkę 'Bohaterowie'' nad którą pracowałam przez większość czasu. Za to was też przepraszam. Pewnie się dziwicie dlaczego jest tam parę osób których nie znacie, otóż to postacie, które wystąpią później. No to by tyle dotyczyło nowej zakładki...''Coś tam, coś tam...'' jak sama nazwa wskazuje chcę wam coś powiedzieć. Wiem, że odwiedzanie bloga spadło tylko i wyłącznie przez moją głupotę. Dlatego też chcę wiedzieć przynajmniej kto tu zagląda, nie koniecznie komentuje scenariusze lub opowiadania. Tak, więc jeżeli ktoś taki jest niech napisze pod postem, że zagląda. Przynajmniej wtedy będę wiedziała, ze są jakiekolwiek szansę na poprawę, a jeżeli nie...to...wy już dalej o tym zdecydujecie. No to by było na tyle. Dobranoc. 


Wild and Beauty

9 komentarzy:

  1. Żyję, oddycham i piję wodę! Oczywiście czytam tego bloga <3 Lecę do zakładki "Bohaterowie" =3 Na mnie masz co liczyć =3

    Ps. Za 5 minut u mnie opowiadanie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas zaglądm i licze na szybkie dodanie kolejnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam regularnie

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    Kiedy następny scenariusz?
    Zapraszam do mnie http://acercadesuserie.blogspot.com/

    Super blog!!
    Jestem nowa na blogspocie :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek lub sobotę :) Czemu usunęłaś bloga?

      Usuń
  5. ja zagladam regularnie i nie moge doczekac sie nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze tu zaglądam tylko gdzie jest nowy scenariusz? :c ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaglądam codziennie:) Dawaj ten scenariusz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3