sobota, 2 listopada 2013

Scenariusz 53+wyniki ankiety+14 tysięcy wyświetleń+polecam bloga+urodziny Marzycielki*-*

Przepraszam za opóźnione dodanie!

 Na początku wyniki ankiety*-*


Chcecie abym napisała one-shouta?
Tak! 4(100%)
Nie! 0(0%)
Jak ogólnie przestaniesz pisać to będzie dobrze 0(0%)


 No to napiszę*-*

Na spacerze.
F: Może miałabyś ochotę na milksheka lub loda?
N: Chętnie.(uśmiech)
Dochodzą do budki z lodami.
F: Jaki chcesz smak?
N: Truskawkowy.
F: Już się robi.(idzie zamawiać)
N: (siada na ławce w parku)
Po chwili przychodzi, siada obok i jedzą razem lody.
N: podoba ci się tu?
F: Tak, tak bardzo.(uśmiech)A co ty sądzisz o tym miejscu?
N: To...szczególe miejsce. Poznali się tutaj moi rodzice. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Potem musieli się rozstać. Oboje nie wierzyli, ze znów się mogą spotkać, a jednak.(lekko się uśmiecha)A potem pojawiłam się ja.
F: Może i ty spotkasz tutaj swoją wielką miłość?
N: (patrzy na niego) Może.
Skończyli jeść. Oboje patrzą w stronę Wieży Eiffla.
F: (powoli przysuwa swoją rękę do Niny)
N: (udaje, ze tego nie widzi i również przysuwa)
W pewnym momencie ich ręce się stykają.
N: (uśmiecha się delikatnie w jego stronę)
F: (robi to samo)Piękny widok.
N: Widziałam lepszy.
F: Naprawdę?Może dostąpisz mi takiego zaszczytu i mi go pokarzesz?
N: Dziś mam naprawdę świetny humor, więc chodź.(z uśmiechem ciągnie go za rękę)
Kilka minut potem...
F: Mogę otworzyć oczy?
N: Jeszcze nie.
Idą parę kroków przed siebie. Nareszcie się zatrzymują.
N: (staje za nim i szepcze mu do ucha)Otwórz oczy.
F: (otwiera)Wow...(podchodzi bliżej)Jak znalazłaś to miejsce?
N: Powiedzmy, że to sprawka losu.(uśmiech)
F: (odwraca się do niej)W takim razie podziękuj mu, ode mnie.(uśmiech i znów patrzy przed siebie)
N: (staje koło niego)Może podziękuje, może nie. Zależy czy mi się będzie chciało.
F: Jeżeli nie podziękujesz to...będę cię torturował.
N: Jak?Łaskocząc mnie?(uśmiech)
F: A żebyś wiedziała.(zaczyna ją gilgotać)
N: (śmieje się i próbuje obronić)
F: (przyciąga ją do siebie nadal gilgocząc)
N: (przez śmiech)Przepraszam!Okey, okey podziękuje. Tylko już przestań!
F: (przestaje i ją puszcza)
N: (powoli oddala się)Żartowałam.(wystawia mu język i ucieka)
F: (goni ją)
Po chwili...Nina myśli, że go zgubiła i nawet nie zauważa jak potyka się o coś i prawie przewraca.
F: (w ostatnim momencie ją łapie)Było blisko.(uśmiech)
N: Nawet bardzo.(uwalnia się z jego objęć)Bieganie w wysokich butach nie popłaca.(śmiech)
Godzina 15:30. Leżą na trawie i patrzą na chmury.
F: A ta co ci przypomina?
N: Królika na rolkach.
F: Królika na rolkach?
N: Tak, królika na rolkach(uśmiech)a tobie co przypomina?(patrzy na niego)
F: Ufoluda tańczącego makarenę.(uśmiech)
N: (próbuje powstrzymać śmiech)
F: No co?(śmiech)Każdy ma własną interpretację.
N: A czy ja coś powiedziałam?(uśmiech)
F: Nie tylko zachichotałaś.(uśmiechając się lekko ją trąca)
N: (uśmiech)W takim razie będę trzymała buzię na kłódkę.(pokazuje jak zasuwa zamek na buzi i wurzuca kluczyk po czym patrzy na niego)
F: (również patrzy na nią)Nie masz zamiaru się odzywać?Ani śmiać?
N: (potrząsa głową)
F: (udaje, że bierze z ziemi kluczyk i odsuwa jej zamek)Kiedy się uśmiechasz jesteś ładniejsza.
N: (uśmiech)Co byś powiedział na małą dawkę kofeiny?
F: Byłbym zaszczycony wiedząc, iż twoja osoba towarzyszyła by mi wtedy.
N: W takim razie możesz czuć się zaszczycony.(uśmiech)
F: (wstając mówi)Ale jest jeden warunek.(pomaga jej się podnieść)
N: Jaki?
F: Ja stawiam.
N: No daj spokój...Nie ma takiej potrzeby. Ja sobie kupię.
F: Chociaż raz chcę być kulturalnym, a ty mi nie pozwalasz.
N: To nie prawda!Dziś kupiłeś mi lody, a ja się zgodziłam.
F: Na randce to zwykle chłopak stawia dziewczynie.
N: Jeżeli to randka...to dziękuje.(uśmiech)
F: Podziękuje potem.(uśmiech)
___________________________________________

 Jest parę sprawy których muszę przedstawić:

1.   MAMY PRAWIE 14 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!! Ja was kocham! Dziękuje wam bezwarunkowo ;* Nie wiem co by się stało gdyby nie wy^^
2. Znacie pewnie Anie Karkus z bloga : FABINA-LOVE FOREVER. Otóż ta utalentowana dziewczyna założyła jeszcze jednego bloga, tym razem o jej codziennym życiu. Gorąco polecam, na pewno się nie zawiedziecie^^ Tutaj macie link: Po prostu żyć...
3. Zgadnijcie która osóbka ma dziś urodzinki?*-* To Marzycielka! Ja życzę jej dużo zdrowia, szczęścia, by zawsze miała wenę, aby w szkole jej się powodziło, aby zawsze pisała takie zajebiste opowiadania jakie pisze teraz*-*.
4. Do Anonima który ostatnio zadał pytanie do postaci: przepraszam, że musiałaś/eś tyle czekać na odpowiedź, ale już się za to zabrałam i jest gites majonez*-*
5. Następny scenariusz pojawi się niedługo, ale nie wiem kiedy, bo muszę go jeszcze dokończyć. Tym razem będzie w wersji opowiadanej ^.^
6. Zapraszam do zadawania pytań do postaci! Będę próbowała odpowiadać na nie jak najszybciej :)
7. Kiedy komputer będzie lepiej chodził to dodam gif na którym jest ten widok co widziała Fabina ~.*
8. Jeżeli scenariusz wam się nie podobał to rozumiem. Osobiście mówię, ze go zjebałam ;_:
9. Dziękuje, że jesteście tutaj ♥








Wild and Beauty

10 komentarzy:

  1. Nie zjebałaś, Ufoludzie tańczącego makarenę. :D Widzimisie Niny i Fabesa są the best! Och, z tymi urodzinami, nie trzeba było..*le rumieni się* Rozdział jak zwykle the best ^^ królik na rolkach powala XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie! Dziękuję gorąco za promowanko :*** Cudowny scenariusz jak zawsze :D Ogromnie się cieszę że go wstawiłaś ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Krolik na rolkach... Tanczaca makarena ^^ Hue hue .. Juz mam lepszy humor ;)
    Scenariusz jak zwykle swietny ;*
    Moza ja cos za niedlygo tutsj wstawie... Oby xx
    Musze zaczac piszdolic w zeszycie.
    Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scenariusz! Nie nie marudź mi tu! ;***
    Ogólnie jest świetny^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super scenariusz:)
    Gratuluje 14 tys. wyświetleń:P
    Pozdrawiam i życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny <333
    Fabina *.*
    czekam na next ;***

    gratulację! ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na następny super !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńko skarbie!! Nie zaglądałam, bo część blogów z listy się usunęła, w tym Twój ;) Ale już jestem i czekam nn z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3