wtorek, 11 marca 2014

Liebster Award

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Zostałam nominowana przez ▲ вℓα¢к αиgєℓ ▲ (Klaudia) za co bardzo dziękuje ^.^



1.Co zachęciło Cię do założenia bloga?

Właściwie to od dawna myślałam od tym. Po za tym chciałam podzielić się z innymi czymś co sprawia mi radość. 


2.Co się inspiruje?

Filmy, książki, inne opowiadania, rzeczy. Wszystko! Kiedyś kiedy pomagałam siostrze nagle olśniło mnie i...miałam już pomysł na historię. 


3. Kto zachęca Cię do dalszego pisania?

Zdecydowanie nie moi znajomi. Uważają, że to głupie i bezsensowne. Przede wszystkim do pisania zachęcają mnie czytelnicy, którzy zostawiają bardzo miłe komentarze pod postami. To dzięki nim chce mi się pisać! 


4..Komentarz, który najbardziej zapadł Ci w pamięć/najbardziej Cię ucieszył (treść i autor)

Domi Z. : Tak brzydko przeklinać ale To jest kurwa w chuj zajebiste :D

To mnie po prostu rozwaliło ;D


5. Inne hobby/pasje.

Hmm...raczej nie mam. Pisanie opowiadać i scenariuszy sprawia mi radość. 


6. Kiedy dołączyłeś do "blogosfery"?

17 marca 2013 roku ok godziny 7. Hahaha pamiętam jeszcze xd


7.Twoje "guru"

Nie mam ;>


8.Co najbardziej Cię ucieszyło, odkąd założyłaś bloga?

To, że poznałam wspaniałych ludzi. 


9. Czego najczęściej słuchasz?


Jeśli chodzi o rodzaj muzyki to rock, pop, i trochę rapu i hip hopu ;>



10. Jakie książki ostatnio przeczytałaś?

Barbara Rosiek ''Pamiętnik narkomanki'' no, a dalej to nie pamiętam, bo teraz nie mam zbytnio czasu na czytanie.


11. Ulubiony cytat.

No i tu pojawia się mały problem...Napiszę swój ulubiony cytat jak tylko będę miała swój folder ;3




Nominuję:

- Marzycielka http://opowiadania-tda-by-pat-and-nina.blogspot.com/
- Ola i Paulina http://warofhearts2013.blogspot.com/
- Nathalia Pisarka http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/
- Clementine http://scenariuszebyynadzwyczajna.blogspot.com/
- Panna Martin houseofania.blogspot.com/
- Nienormalny Świat http://fabinastorybysnookixd.blogspot.com/
- Fearless http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/

Wiem, że miało być 10/11 ale ja mało blogów czytam C:



Moja pytania:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?

2. Jaki jest twój ulubiony zespół?

3. Bez czego nie mogłabyś się obejść przez jeden dzień?

4.  Gdybyś mogła spotkać jedną dowolna osobę, kto by to był?

5. Czego najbardziej się boisz?

6. Co najbardziej w sobie lubisz?

7. Masz rodzeństwo? Jeżeli tak to ile?

8. Czy kiedykolwiek żałowałaś, iż założyłaś bloga?

9. Jak nazywał się ostatnio oglądnięty przez Ciebie film?

10. Boisz się przyszłości?




Wild and Beauty



2 komentarze:

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3