sobota, 28 grudnia 2013

Nie chcę udawać, że wszystko jest w porządku.

Wiedziałam, że ten dzień kiedyś nadejdzie, ale żeby tak szybko? Tu już nie chodzi o komentarze o bloga. Tu chodzi o mnie. Prawda jest taka, że mam problemy. Problemy z którymi sobie nie radze. Możecie uważać, ze to głupie lub dlaczego przez taką bzdurę miałabym odchodzić. Właściwe to nie odchodzę. Robię sobie przerwę, aż wszystko będzie dobrze. Do póki wszystko sobie poukładam. Przez ostatnie parę miesięcy udawałam, że nic się ze mną dzieje, że jest okey. A wcale tak nie było. Możecie mnie znienawidzić jak inni. Proszę bardzo. Sama siebie już nienawidzę. Wiem, że jak tu wrócę to na pewno już nikt nie będzie o mnie pamiętał. Zapomnicie o mnie, ale ja o was nigdy nie zapomnę. Kocham was bardzo. Bardziej niż możecie sobie to wyobrazić. Przepraszam za bycie taką nieodpowiedzialną, okropną osobą. Kiedy mi się polepszy od razu tu wrócę. Obiecuję! Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło tak jak na początku kiedy zakładałam tego bloga. Patrycja: Nie odchodź. Nie rób tego. Z twoim sercem na pewno jest wszystko w porządku. Nie masz się o co martwić. Będziemy cię wspierać. Proszę o jedno: Nie zapomnijcie o mnie.

Żegnajcie.
 

11 komentarzy:

  1. Ale ty chyba nie chcesz odejść-odejść?! Nie pozwalam! Nie! Nie odchodź! Będziemy tęsknić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odchodze. robię sobie przerwę. Ja też będę tęskniła <3

      Usuń
  2. Może jestem niedoinformowana, ale - O co chodzi?
    Doskonale Cię rozumiem. Czasem przerwa jest potrzebna. Czasm dłuższa.
    Nikt Cię nie zapomni, bo to ty założyłaś tego bloga. I to jest najważniejsze :) Nie mogę mówić za innych ale - Ja na pewno będę czekać na twój wielki powrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problemy ze sobą. Kuzynka, która była w podobnej sytuacji powiedział, że mi pomoże. I na to liczę. Wrócę najszybciej jak się da ^.^

      Usuń
  3. Bd na cb czekać nawet aż do śmierci. Kocham twój blog i opowiadania :))
    Życzę powodzenia w tych problemach, oby zniknęły jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieje, ze zniknął jak najszybciej <3

      Usuń
  4. Dlaczego odchodzisz?! Aż tak nas nie nawidzisz?! Na pewno o tobie i o twoich scenariuszach nie zapomnimy ^^
    Mam nadzieję że szybko poukładasz swoje sprawy i wrócisz do pisania sceniuszy

    ~ your fan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nienawidzę was! Kocham was! <3 Wrócę tylko chcę wszystko sobie poukładać. W tym czasie będę pisała scenariusze w zeszycie i ...nawet nie zauważycie jak wrócę <3

      Usuń
  5. Jejuuuu ;(((
    Bede czekac :(((
    Zycze szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zawieszasz:'(
    Jesteś naprawdę wspaniałą pisarką i twój blog jest dla mnie wielką inspiracją.
    Mam nadzieję, że szybko znów zaszczycisz nas swoją obecnością oraz nowymi cudownymi scenariuszami.
    Już z niecierpliwością czekam na twój wielki come back oraz przyszłe sezony.
    Fabina w twoim wykonaniu jest naprawdę cudowna. Gorąco Cię pozdrawiam i czekam na twój powrót.
    Twoja Wielka Fanka^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko mi się kraja kiedy tak piszecie ;( Również będę za wami tęskniła <3 Dziękuje za takie słowa, nawet nie myślałam,że można coś takiego o mnie powiedzieć <3 Również gorąco Cię pozdrawiam <3

      Usuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3