wtorek, 3 grudnia 2013

Powitanie

A więc a więc witam was po długiej przerwie. :) W sumie nawet wątpie że mnie pamiętacie bo trochę minęło.
Trochę tęskniło mi się za bloggerem więc postanowiłam wrócić i zrobiłam to właśnie na blogu  Martyny . Mam nadzieję że na tym blogu zagoszczę aż do zakończenia serii o Fabinie.
Na razie nie mam planów dokładnych co do opowiadania... Mam jakieś pomysły ale nie wiem czy właśnie je wykorzystam. Chcę żeby było to coś nowego i świeżego i żeby nie kopią innych opowiadań więc dajcie mi jakiś tydzień a napisze coś długiego i pomysłowego.
Nie wiem jak z dodawaniem rozdziałów bowiem jestem w trzeciej gimnazjum. Właśnie teraz mam testy próbne i pełno nauki gdyż moi nauczyciele nie są zbyt pobłażliwi.
W sumie to koniec....
Zapraszam na mojego "odświeżonego starego bloga" link i do napisania.

4 komentarze:

  1. Tak się cieszę, że cię mam tutaj! *-* Czekam na genialny rozdział! ^^ Życzę powodzenia w szkole. A tak po za tym świetny gif ^.^ Gdzie go znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję *_* mam już pomysł. ;3
      na tumblerze, tam jest ogólnie pełno takich gifów obrazków itp.

      Usuń
    2. spoko dzięki ^.^ Dawno tam nie wchodziłam ani nic nie dodawałam ^^ Masz pomysł?! Zajebiście! *-*

      Usuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3