czwartek, 19 grudnia 2013

Scenariusz 57 część 1

Rano u Niny i Amber.
N: (śpi)
A: (wchodzi) Wstawaj, za chwilę śniadanie.
N: (przewraca się na drugi bok mamrocząc)Nie chcę...Jestem zmęczona...
A: Trzeba było chodzić tak późno spać?
N: (mamrocze) Byłam z Fabienem...Było tak fajnie...
A: Yhy...mam go tu przyprowadzić?
N: (mamrocze) Rób co chcesz...
Chwilę potem...
N: (śpi)
F&A: (wchodzą)
A: (szepcze)śpi jak zabita. Nic jej raczej nie wybudzi. Do której tak w ogóle był ten piknik?
F: Do 23 chyba...
A: (szepcze)Zrób cokolwiek, ale masz ją obudzić, a ja spadam.(wychodzi)
F: (podchodzi do jej łóżka, patrzy na nią jak śpi i uśmiecha się sam do siebie)Nina...Wstawaj.
N: (śpi)
F: (delikatnie nią potrząsa)Ej...obudź się.
N: (delikatnie otwiera powieki)Co tu robisz?
F: Przyszedłem cię obudzić.(uśmiech)
N: (przewraca się na drugi bok)Niepotrzebnie. dobrze mi gdzie teraz jestem.
F: (kładzie się obok i obejmuje ją) Mi też jest teraz dobrze.
N: (obraca się w jego stronę)
F: Co powiesz na maraton filmowy dziś wieczorem?
N: Kolejna nieprzespana noc? Czemu nie.(przytula się do niego)Na razie odsypiam. I tobie też bym radziła.
F: (gładzi ją po włosach po czym lekko w nie całuje)Śpij.
Oboje zasypiają. Pierwsza budzi się Nina po czym idzie do łazienki.
F: (przez sen chce ja przytulić, ale nie może, więc się budzi)Nina?
N: Jestem w łazience! Za chwilę przyjdę!
F: (wstaje i podchodzi do drzwi łazienki)Czy wszystko w porządku?
N: Tak pewni, po prostu...muszę się odświeżyć.
F: No dobra. Przyniosę coś do jedzenia.(wychodzi)
Kilka minut potem...Fabian wchodzi z jedzeniem. Nina siedzi na parapecie i patrzy w okno.
F: (podchodzi)Wszystko w porządku?
N: Yhy...(wstaje i patrzy na niego)Dziękuje za śniadanie.
F: Proszę(uśmiech)
N: (chce iść, ale F ją zatrzymuje)
F: (przytula ją i całuje we włosy)Jeżeli coś się dzieje to powiedz.
N: Nic się nie dzieje,To...ta pogoda.
F: Będę o 7, okey? Przyniosę ze sobą jakieś filmy. Miej ze sobą uśmiech.(uśmiech)
N: Będę miała.(uśmiech)
F: (wychodzi)
_________________________________________________________
Przepraszam za podzielenie go na 2 części, ale nie miałam wyboru :( Cieszę się, że jednemu anonimowy spodobała się zakładka 'Bohaterowie' ^^. Dziękuję za to, a także tą skromną część dydykuję tej osóbce ~.* Również życzę ci powodzenia w szkole ;3 Następna część pojawi się również w tym tygodniu ^.^ Na koniec remix mojej kochanej piosenki, który również uwielbiam *.*
Kocham OneRepublic ^^



Wild and Beauty

6 komentarzy:

  1. super odcinek zapraszam do mnie na kolejną część
    http://dreamonhoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę talentu, mam nadzieję że szybciutko dodasz kolejny ^^
    zapraszam na początek
    http://scenariuszebyynadzwyczajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi?! o.O Chyba oszalałaś! Ja ci zazdroszczę! ^.^

      Usuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3