niedziela, 1 grudnia 2013

Takie tam stuffs...


No, więc tak. Musze parę rzeczy wam powiedzieć. Myślałam nad odejściem, ale...jednak nie odejdę. Przekonała mnie pewna osoba za co bardzo jej dziękuje ^.^ Wymyśliłam tak by zrobić 2 sezony. Bardzo długieeeee sezony. 1 będzie liczył chyba 70 scenariuszy. 2 sezon więcej ;3 Chyba...Chciałam też zapytać czy ktoś nie chciałby również prowadzić tego bloga ze mną i Patrycją. Mam nadzieję, że jest ktoś chętny ^^. Kto chce zgłaszać może się pod postem lub na mój e-mail, który znajduje się w zakładce 'Kontakt'. Na koniec życzę powodzenia w szkole ^^


Wild and Beauty

10 komentarzy:

  1. Kociek! *u* Meow ^^ No dobra: jak śmiałaś myśleć o odejściu?! Nie wolno ci! N-I-E W-O-L-N-O! Rozumiesz?
    A tera: nowy sezonik <3 Pamiętasza, że twój szablon gotowy? :d Ja na razię nie chętna do współpracy, mam lenia ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuck zapomniałam o nim! Ale ze mnie nie ogar! Gdzie mogę go ściągnąć? Bo chcę go w końcu mieć u siebie *-*

      Usuń
    2. http://zaczarowana-grafika.blogspot.com/2013/11/66-no-i-dont-love-you.html

      Masz! <3

      Usuń
  2. Ooooo jak mnie dawno nie było. <3
    Ja bym teoretycznie mogla ale chyba... Wyszlam z wprawy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyszłaś! A piszesz i zawsze będziesz świetnie pisała! Zgódź się! ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wiesz co ?
      Podjelam decyzje i chcialabym dolaczyc do tego bloga. :)

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę! ^^ Wysłałam ci zaproszenie. Och już nie moge doczekac sie współpracy z tobą! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze że nie odchodzisz :3 P.S zapraszam do mnie :http://anubsibuna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na kolejną super serie a tym czasem zapraszam do mnie na kolejną część ;)
    http://dreamonhoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3