sobota, 23 marca 2013

Scenariusz 5

Mam do was pytanie, bo moje scenariusze które tu wstawiam piszę na bieżąco w moim zeszycie i zastanawiam się co musiało by być w nich żebyście je chętnie czytali. Odpowiedź w komentarzach.Nie przedłużając scenariusz:

Na: Widziałem jak Joy i Fabian trzymają się za ręce.
N:Chyba coś ci się pokićkało.
Na: Niestety nie.
N: Wiedziałam po prostu wiedziałam.
Na: Spokojnie.
N: Jestem spokojna żadnemu nie można ufać.
Na: A mi?
N: Tobie tak. Będzie chciał stobą rozmawiać.
Na: Ja już o to zadbam.
Szkoła, lekcja z panią Andrews.
PA: Pamiętajcie o wypracowaniach, chcę je dostać w piątek i bez żadnych wymówek.
W: Tak pani Andrews...
Przerwa Nina stoi razem z Nathanem koło szafek.
N: Co mam zrobić?
Na: Mnie się pytasz, nie jestem ekspertem od randkowania.
N: To kogo mam się spytać?
Na: Amber.
N: Rozmawiałeś z Fabianem?
Na: Dzisiaj nie.
N: Ale jeżeli będziesz....
Na: Tak powiem ci.
N: (uśmiecha się)
Na: Owwwwwww...
N: Co?
Na: (pokazuje jak Joy i Fabian się całują)
N: (parzy na nich)Muszę iść.(zamyka szafę i odchodzi)
F: (odrywa się) Co ty robisz?
Jo: Odzyskuję cię.
F: (biegnie za Niną)
Podwórko.
F: Nina!
N: (udaje, że nie słyszy)
F: (łapie ją za ramię)
N: (odwraca się i wyrywa) Zostaw mnie!
F: Ty nie płaczesz?
N: Nie, bo nie chce i tracić na takiego dupka1
F: Posłuchaj...
N: (przerywa mu)Nie tym razem to ty posłuchaj mnie. Najpierw myślałam, że jesteś inny. Potem jednak zacząłeś zachowywać się jak kompletny palant. Zarywałeś do mnie. Ja byłam temu obojętna, bo wiedziałam, że jesteś taki sam jak inny. Zgodziłam się na jedno spotkanie, a następnie widzę jak obściskujesz się ze swoją byłą. Teraz odpowiedz mi na jedno pytanie: ,,Fajne jest się tak bawić czyimiś uczuciami?''.(odchodzi)
F: (stoi jak wryty)
Na: (podbiega do niego)Złamał ci coś?
F: Tak.
Na: Co?
F: Serce.
Na: Tak jak ty jej, jesteś z siebie zadowolony?(idzie do Niny)
Pokój Niny i Amber. Nina leży na łóżku i słucha muzyki na słuchawkach.
Na: (wchodzi i siada obok niej)
N: (ściąga słuchawki i siada) Czemu?
Na: (obejmuje ją) Nie wiem, ale wiem co ci poprawi humor.
N: Co?
Na: Przyjdź po południu do szkoły.
N: Nie mam humoru.
Na: Proszę.
N: Niech ci będzie.
Na: (całuje ją w policzek)
N: (uśmiecha się)
Na: (wychodzi)
Nina przychodzi po południu do szkoły na salę teatralną. Widzi Nathana z laptopem i mikrofonem.
Na: Tada. (uśmiecha się)
N: (wchodzi na scenę) Co to ma być?
Na: Pośpiewasz sobie trochę.
N: Ja nie chcę.
Na: Próba przed konkursem.
N: Freak the freak out.
Na: (puszcza piosenkę)
Koniec  piosenki.
N: Jak mi dobrze. (uśmiecha się)
Na: a nie mówiłem? (uśmiecha się)
N: Mówiłeś, mówiłeś. Teraz ,,Both of us".
Na; (puszcza piosenkę)
Koniec piosenki.
Na: Koniec możemy już iść?
N: Mogę jeszcze chwilę?
Na: Tylko się nie przemęczaj.
N: nie ma sprawy.
Na: (wychodzi i spotyka Fabiana jak wchodzi)
F: Jest tam?
Na: Zostaw ją w spokoju.(wychodzi)
F: (stoi za ścianą i podsłuchuje jak spiewa)
Śpiewa piosenkę Taylor Swift ,, I knew you were trouble". Koniec piosenki.
F: (wychodzi) Ładnie śpiewasz.
N: Daj mi spokój.(odchodzi)
F: (łapie ją za nadgarstek) Zostań.
  N: Po co?
F: Bo chcę cię przeprosić za moje zachowanie.
N: dlaczego mi to robisz?
F: Sam nie wiem...jestem skończonym idiotą. Dobrze o tym wiem i z całe serca żałuję. Nie bawię się twoimi uczuciami i to ona mnie pierwsza pocałowała. To nic nie zaczy.
N: (całuje go przez dłuższą chwilę) Też cię pocałowałam i teraz też myślisz, że to nic, że to błahostka?(odchodzi)
F: (znów stoi jak wryty)



Mam nadzieję, że się podobał proszę o komentarze :)


Wild and Beauty

4 komentarze:

  1. Hmmmm.
    Scenariusze są dobre.Niestety Fabiny jak narazie w Tda nie ma.Teraz wszyscy wolą czytać o innych parach np Peddie
    No i o zagadkach w końcu o to chodzi w tda
    Jeśli chciałabyś pomocy zgłoś się do mnie na e-maila
    nina.sibuna098@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tylko, że Eddie przyjedzie w 2 sezonie. I nie będę robiła zagadek z Sarą itd. ponieważ jestem w tym słaba. Chyba żeby Eddie przyjechał w 1 sezonie, nie mam pojęcia. Jeżeli większość osób by tak chciało to tak zrobię. Jeśli jesteś tym zawiedziona rozumiem i nie mam do cb żalu.

      Usuń
  2. Mi się podoba ja też pisałam scenariusze ale do 3 sezon i z zagatkami nie wychodziły mi i wole pisac opowiadania.Ja pisze o Fabincer i Peddei.Peddei to moja ulubionma para była od samego początku ale o Fabinie wiele osób chce czytać jeśli cały czas ją lubią
    Pozdrawiam
    Lola^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł, może Eddie będzie z Patricią, ale na odległość. Nikt o tym nie wie. Kiedy on by przyjechał udawaliby, że się nie znają. No wiem co ja wymyśliłam?! Jeśli ktoś by tak chciał niech pisze.

      Usuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3