niedziela, 28 lipca 2013

Coś nudnego...

No siemka! Jak wam mija niedziela? Mi nie zbyt dobrze...Zwykle mam humor, a dzisiaj? Eh...szkoda gadać. Niestety zbyt dużo się u mnie dzieje i...po prostu nie ogarniam. Nie mam weny, być może jest coś ze mną nie tak,  przemeblowanie domu,  nadchodząca rocznica śmierci mojego dziadka i...sprawy osobiste. Niestety nie mam pojęcia kiedy cokolwiek dodam... Zwyczajnie nie umiem sobie poradzić. Chcę żebyście po prostu wiedzieli.... Wiecie co mnie jeszcze dobija? Prawie żaden anonim nie dodaje komentarzy. Kiedyś tak było, a teraz? Na serio to dla mnie ważne jak komentujecie...Może niektórym wydaje się to dziecinne i głupie, ale dla mnie tak nie jest.  Chcę znać waszą opinię dotyczących mojego wysiłku jaki wkładam w tego bloga. To jest bardzo ważne dla mnie.

____________________________________________________

Pamiętaj:


Nic nie jest takim, jakim się wydaje.



Wild and Beauty

10 komentarzy:

  1. I'm sory ;C Mówilam może nie mają czasu jak ja? Ale napewno im się podoba uwierz mi a tak poza tym to nie martw sie bo jak ktos cie naprawde lubi to okarze się wyrozumialością jak ja i poczeka az bedziesz miala dobry dzien i coś napiszesz ;) a do tego czasu będziemy cb wspierac ;* <3/SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają twoje notki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię twojego bloga :-) i codziennie sprawdzam czy dodajesz post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się. Mi też nikt nie chce komentować moich opowiadań ;C Wiem jak się czujesz ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Martynko tutaj stara SNOOKI XD zapraszam na nowego bloga: fabinastorybysnookixd.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja skomentuje prosze chociaż o 50 scenariuszy bardzo chce się dowiedzieć jak się skończą ich losy prosze naprawde wciągneły mnie i gdy ich nie ma smutno mi się robi

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skończy się na 50 scenariuszu, a pisać jeszcze będę. Możecie być spokojni^^Tylko...taka krótka przerwa. Jeszcze niedługo tak będzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3