środa, 24 lipca 2013

Scenariusz 43

N: To nie on!
Lu: Czyżby? Robiłem to zdjęcie parę dni temu. Nie musisz mi wierzyć, chcę tylko żebyś wiedziała.
N: Dzięki.(odchodzi)
W domu Izydy.
Na: (odbiera telefon)Halo?Nina, uspokój się. Już idę. (rozłącza się i wychodzi)
Przed domem.
Na: (wychodzi)Nina!(podbiega do niej)
N: On znów to zrobił.(płacz)
Na:(przytula ją)Kto i co?
N: Fabian.(podaje mu zdjęcie)
Na: Czy to on obściskując się z jakąś dziewczyną?
N: (płacze jeszcze mocniej)
Na: Spokojnie chodź do mnie.
N&Na: (idą do jego pokoju)
W pokoju.
Na: Jak to się stało?
N: (przez płacz)Zadzwonił do mnie Lucas i...powiedział, że musimy się spotkać. Wtedy dał mi to zdjęcie.
Na: Chcesz tu zostać?
N: Mogę?
Na: Pewnie. Mój współlokator pojechał do rodziców.
N: Tylko napisz do Lisy.
Na: Nie martw się. (uśmiech)
W domu Anubisa.
Li: (dostaje smsa)
F: Mówię ci, że nie wiem gdzie ona jest!
A: Jak możesz nie wiedzieć?!
F: Normalnie!
Li: (wychodzi)
A: Ja tego nie ogarniam, jak można być takim idiotom!
F: A ty?! Też nie jesteś święta!
A: Nawet się za taką nie uważam, ale potrafię się przyznać do większości swoich błędów!
F: Takie kity to wciskaj komuś innemu!
A: Sam sobie wciskaj!(wychodzi wściekłą)
W: (wchodzą)
P: O co wam poszło?
F: O nic. (wychodzi)
Al: (idzie za Amber)
U Amber.
A; (siedzi na łóżku)
Al: (wychyla się zza drzwi)Mogę?
A: Czemu nie...
Al: Czy słynna Amber zaprosiła do siebie żartownisia?(uśmiech)
A: (uśmiech)Tak.
Al: (siada obok niej)Co się stało?
A: fabian mnie wkurza.
Al: Dlaczego?
A: Bo jest idiotą.
Al: Ale odpowiedź. (śmiech)
A: (trąca go)Przestań.
Al: Okey, okey, a co się naprawdę stało?
A: Nina gdzieś poszła i dotąd nie wróciła. Fabian jako ostatni z nią rozmawiał.
Al; na pewno nic jej nie jest. Twarda z niej sztuka.
A: Jeżeli nikt jej nie zrani...
Al; Nawet wtedy potrafi zachować zimną krew.
A: Żeby tylko...
W domu Izydy.
N: (siedzi na łóżku)
Na: (wchodzi z kubkiem herbaty) Proszę.(podaje jej)
N: (bierze go, spuszcza głowę i robi kółka po brzegach)
Li: (wchodzi)
N: (łzy spływają jej po policzkach)Wyjeżdżam.
Na: Proszę nie rób tego.
N: (patrzy na niego)Dlaczego? Wszystko się zepsuło. To miało wyglądać zupełnie inaczej!(płacz)
Li: (obejmuje ją)Pomożemy ci.
N: Już nic mi nie pomoże.





No siemka! *.* Taki tam zjebany scenariusz dla was...:) Krótki, ale...i tak beznadziejny^^ Ten scenariusz jest z dedykiem dla Pauline^^ Mam tu kłótnię:) I trochę Amfie. Zapraszam do porozmawiania z postacią.

Następny 7-8 komentarzy! ^^

Wild and Beauty

13 komentarzy:

  1. A ja a ja mam tylko jedno zasadnicze pytanie: Kiedy kolejny?? <3
    P.S. Cudowne,genialne,wspaniałe;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie chcę dodać kolejną część opowiadania:)

      Usuń
  2. Genius ^^
    A za co ten dedyk? Za to, że denerwuję cię na każdym kroku i sprawiam, że twoje życie jest gorsze? Nie ma za co dziękować! :D Ach, jak miło jest otrzymać notkę z dedykacją ^^
    Jeśli jeszcze raz napiszesz, że twój scenariusz jest ... (wstawić wyraz w kropki), to przebiję ci serce nożem ;) Pozdrawiam,
    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno miałam go napisać:) Ale na serio gdyby moje scenariusze byłyby , aż takie fajne to ludzie chętniej by komentowali..No ale cóż jeśli tak uważasz to dziękuję!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, czy ty jesteś kopią Patrycji?!
      Och, jakże miło <3 c;

      Usuń
    2. Żebyś wiedziała. Tak. Jest moją kopią.. wręcz klonem.. :))

      Usuń
  4. współczuję Ninie :/ opowiadanie booooskie ,33

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, naprawdę biedna Nina...a i tak przy okazji to twój szablon został wykonany:
    http://lion-templates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Joł Martyna zajebisty scenariusz kiedy będzie następna część tego opowiadanka bo normalnie juz nie moge sorka że nie daje komów ale ni mom czasu a masz aska?/SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joł SNOOKIXD ! :) Dzięki, że tak ci się podoba. Następny dodam dziś, a opowiadanie w sobotę lub niedzielę^^

      Usuń
  7. Nie ma za co sobie dziękuj ;) a tak poza tym to masz tego aska czy nie to jest ask.fm ;)/SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3