niedziela, 14 lipca 2013

Informacja!

No siemka tym razem znów bez scenariusza i opowiadania. Piszę to do ludzi którzy głosowali w ankiecie, bo przez przypadek miała się ona zamknąć za ponad 2 tysiące dni...Niestety musiałam ją usunąć gdyż nie mogłam dać żadnych zmian, bo głosowaliście. Teraz już jest wszystko okey i ankieta zamknie się za tydzień o godzinie 15. Teraz druga informacja. Znów poszukuje współlokatorki na bloga...Tak jak wcześniej wiecie o co chodzi. Zgłaszać się możecie pod komentarzami lub na mój e-mail, który znajduje się w zakładce ''Kontakt''. Pamiętajcie mogę przyjąć nie tylko jedną osobę :) Jeżeli jesteście chętni to się zgłaszajcie!  

Teraz walnę słodkiego gifa z Fabianem!



Wild and Beauty

16 komentarzy:

  1. Heh, ja bym się zgłosiła, ale nie mogę ;__;
    Dwa tysiące dni? Kobieto, coś ty zrobiła? ^^
    Gif z Fabianem przesłodki *.* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie możesz?

      Usuń
    2. Po pierwsze - primo, nie nadaję się do tego.
      Po drugie - secundo, ja na tym blogu? Ten blog jest dla takich osób jak Patrycja, czyli utalentowanych. Po trzecie - tertio, w ogóle nie umiem pisać, co ja robię na bloggerze? Po czwarte - quarto, nie umiem pisać tylko o Fabinie, Jarze, Peddie czy co tam wam jeszcze przyjdzie do głowy. Ja potrafię coś wyskrobać, ale z zagadkami. Po piąte - quinto, owszem, mam swojego bloga i lubię nawet pisać, ale nie całkowicie. Bloga założyłam tylko i wyłącznie z ciekawości oraz dla zabicia czasu. Po szóste - sexto, nie chcę upokorzyć ciebie i twojego bloga swoimi marnymi postami. Oszczędzam ci przykrości. Czy tyle powodów wystarczy? :)

      Usuń
    3. Nie:) ty mnie nie ośmieszysz masz talent, a Patrycja zdecydowała, że już nie będzie u mnie pisała. Możesz pisać też o zagadkach. Mi to nie przeszkadza.

      Usuń
    4. Oczywiście, że mam talent... Każdy ma... Tylko ja swój kupiłam w lumpeksie za 2,50. Lipa, panie, lipaaaaaa.

      Usuń
    5. To ja go kupiłam w lumpeksie, a nie ty! Weź mnie nie wnerwiaj -.- Masz talent! Który nie kupiłaś za 2,50.

      Usuń
    6. No tak, zapomniałam, wtedy była promocja. Podarowali mi go w cenie 2 złotych! :D
      Ja cię nigdy nie wiedziałam w lumpeksie przy stoisku z talentami. ;o

      Usuń
    7. Bo przyszłam jako pierwsza xd

      Usuń
    8. Co?? Okłamali mnie?? Obiecywali, że pierwszy klient dostanie najlepszy talent, jaki tylko mają. Zapewniali, że byłam pierwsza :C

      Usuń
    9. Skąd wiesz czy mówię prawdę? :D Jednak się zgadzasz masz talent i to świetny! Co ci szkodzi żeby spróbować u mnie?

      Usuń
    10. Ale to lumpeks. Mając na myśli najlepszy, chodzi o najlepszy z najgorszych ;)

      Usuń
  2. bym sie zgłosiła tylko nie wiem czy dam rade pisz pamela_pela@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, blogowanie jest proste jak budowa cepa ;D

      Usuń
  3. Ja bym sie chętnie zgłosiła. Jak coś mam swojego bloga z opowiadaniami http://amber2001.pinger.pl
    Mój email selenkagomez2001@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę jak będę miała więcej czasu obiecuję, bo na razie mam pracę! Zobaczę to dziś przysięgam.

      Usuń
  4. Dziewczyny możecie sprawdzić swoją pocztę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3