czwartek, 11 lipca 2013

Scenariusz 40

 Dydykt dla SNOOKIE XD




N: (odchrząkuje)
F; (odsuwa się)
N: Może zagrasz mi coś na gitarze lub zaśpiewasz?
F: A co z tobą? (uśmiech)Też chciałbym cię usłyszeć.(siada obok niej)
N: Chyba byś nie chciał.
F: Chcę. Nawet bardzo.
N: Umm...okey.
 
Koniec piosenki.
N: Zadowolony?
F; Nawet bardzo. (uśmiech)
N: (spuszcza głowę)
F: Coś się stało?
N: Tylko...mówiłam ci. Przemyślę to.
F: Co mógłbym zrobić żebyś...no wiesz...
N: Na razie nic. 
F: Ja naprawdę żałuję.
N: Wiem to.
F: (podnosi jej podbródek)Spójrz na mnie.
N: (patrzy na niego)
F: Nie wiem dlaczego, ale...ranię osoby na których najbardziej mi zależy.
N: A zależy ci na mnie?
F: Bardzo.
Później...
N: (siedzi skulona na łóżku)
F: (dotyka jej ręki)Jesteś zima.
N: Nie...
F: Przecież widzę i czuję. (uśmiech)
N: Nieprawda.
F: (przykrywa ją kocem)Mnie nie oszukasz. (uśmiech)Co chciałabyś robić?
N: ...
F: ...
N: Posłuchać muzyki.
F; (podaje jej laptopa)
N: (włącza)



F: Czy mogę cię tu zostawić na chwilę?
N: jasne.
F: (wychodzi)
Salon.
F; (wchodzi)
T: Dobrze, że jesteś. Gdzie babeczki?
F: Umm...ten...bo...zapomnieliśmy zrobić.
T: Nic nie szkodzi, a tak w ogóle gdzie Nina?
F: U mnie.
T: Tylko żeby przyszła później do siebie.
F: Nie ma sprawy.(idzie do kuchni)
Jo: (podchodzi)Hej.(uśmiech)
F: Hej...
Jo: jesteś jutro wolny?
F: Akurat nie...
Jo: A pojutrze?
F: Słuchaj Joy, lubię cię, ale już nie będziemy razem.
Jo: Rozumiem. Przecież jesteśmy przyjaciółmi.
F: I nic po za tym.
Jo: I nic po za tym.(uśmiech)
F: Dobrze.(wychodzi)
W pokoju.
F: (wchodzi i nie ma Niny)Nina?(podchodzi do łóżka i znajduje kartkę)

Postanowiłam, że już pójdę. 
Widzę, że i tak masz lepsze zajęcia niż siedzenie tu ze mną.
Ubrania oddam ci jutro.
                     Nina

F; I znów to samo.
Wieczór, przed kolacją, salon.
A: To ja muszę o siebie dbać!
P: A, bo ja to nie?!
A: Nie!
Jo: Przestańcie!
Mi: (wchodzi)Co się tu dzieje?
Jo: Amber i Patricia się kłócą.
Mi: Serio, nie zauważyłem.
M; Patricia przez przypadek ubrudziła Amber, a ta się wkurzyła i powiedziała, że długo się stroiła. Patricia powiedziała jej co o tym myśli i tak znalazłeś się tu.
Mi: wy i wasze problemy.
A: Słucham?
Mi: Jakbyście nie miały większych problemów.
M: Tak sądzisz?




Wydaje mi się to krótkie...Niestety nie wiem kiedy pojawi się następny i tu, i u Patrycji. Niedługo znów zniszczę Fabinę! Już do końca sezonu. Chcę się jeszcze coś spytać. Wymyśliłam żeby ostanie 3 części były w wersji opowiadanej. Co wy na to?
Następny za 7 komentarzy!


Wild and Beauty

15 komentarzy:

  1. i l♥ve ten scen♥riusz

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER I DZIĘKI ZA WYROŻNIENIE ;] -NAPISZ COŚ JESZCZE BO MI SIĘ NUDZI I NIE MAMA NIC CIEKAWEGO DO CZYTANIA ;( A POZA TYM TAK MOŻE BYĆ W FORMIE OPOWIADANIA /SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne ma za co! Niestety nie wiem kiedy napiszę następny...

      Usuń
  3. Masz mi tu natychmiast wstawiać kolejny, bo zejdę na zawał! Fabina<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję, ale na razie trzymajcie kciuki żeby kuzynka mi pozwoliła!^^

      Usuń
    2. A do kiedy ona będzie? Fabina<33

      Usuń
    3. Do końca Lipca...>.<

      Usuń
  4. Jedno słowo, jeden gest, Peddie jest the best! Peddie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. http://fabinalovestory.blog.pl/ Wejdź, plis. Jutro zaczynam pisać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3