piątek, 19 lipca 2013

Zacząć od nowa?

No hejka...Znów was przepraszam,  że nic nie dodaje:( Jeżeli czas pozwoli dodam coś dziś. Obiecuję!^^ Dobra przechodzę do tytułu posta. Chodzi o opowiadania, a nie o scenariusze. Nie mam pomysłów na kończenie tej historii. Znaczy jakieś tam osobne pomysły są, ale...jakoś nie mogę ich ułożyć w jednolitą całość. Pomysł na nową historię mam. Tylko bardzo mi zależy na waszej opinii. Mam jej nie kończyć czy może jednak zacząć od nowa? Potrzebuję wszego zdania.


Wild and Beauty

4 komentarze:

  1. Pisz nową historię .. skoro nie masz pomysłow na dokończenie tamtej.. :))
    A i odcinek na mym blogu napisz jutro a nie dziś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będzie ci łatwiej - pisz nową. Jestem ciekawa końca tej historii, ale z drugiej strony lubię nowości 8}

    OdpowiedzUsuń
  3. W 50 skończ a resztę zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3