wtorek, 6 sierpnia 2013

PROLOG - "Proszę Cię! Nie rób tego." / By Nathalia (Patrycja) ;3

PROLOG:
"Proszę Cię! Nie rób tego."

Mina młodego Ruttera nie wprawiała w zachwyt . Nina stała w drzwiach  wsparta rękami o framugę. Zagradzała mu drogę wyjścia, tak jakby obawiała się, że to zrobi. 

- Proszę Cię ! Nie rób tego. -  zażądała ostrym tonem
Fabian jeszcze przez chwilę stał bezruchu, mierząc Ninę spojrzeniem. W końcu ruszył ku drzwiom. Nina pospieszyła przed nim, aby ich nie otworzył. 

- Prosiłam Cię przecież.– zaczęła, ale uciszył ją ruchem ręki, jak służący
- Nino ja muszę.– rzekł.
- Ale tutaj jest twój dom.
-  Nino ja muszę. To jest moja jedyna szansa.

Nina poczerwieniała. Powtórzyła sobie kilkakrotnie, że z kim się związała. Na próżno, paliła się ze złości w środku.

- A ja! Pomyślałeś o mnie?! – rzekła, krzycząc na cały dom.
- Uwierz mi. – złapał ją za rękę.- Ja muszę.

Nina nie wierzyła własnym uszom. Słyszała te słowa, lecz nie rozumiała ich sensu i nie przyjmowała do wiadomości. Nie widziała nic oprócz złości i tęsknoty. Dopiero gdy nieco ochłonęła, kątem oka spostrzegła, że rysy Fabiana stwardniały. Zacisnął szczęki tak mocno, że wokół ust pojawiły się zmarszczki. Nina nie znosiła tego. Dopiero gdy ruszył ku drzwiom, złość znowu powróciła.

- Jeśli wyjdziesz z tąd z tymi walizkami… Nie chcę Cię więcej znać, widzieć  ! – krzyknęła głośniej w jego stronę ze  łzami w oczach.

Drzwi trzasnęły. Wyszedł. Po prostu wyszedł. Nina usłyszała ponowne trzaśnięcie drzwi frontowych, tak jakby  odbijało się echo … A potem  warkot silnika od samochodu.

Popatrzyła jeszcze raz na odjeżdżający samochód, ze łzami w oczach. Następnie usiadła na kanapie. Kompletnie nie wiedziała co robić.  Czy pojechać na lotnisko i powstrzymać go ? Poczuła ucisk w sercu.  Na to pytanie z góry nie znała odpowiedzi. Nadal nie mogła uwierzyć, jak mógł tak postąpić.. Wbrew jej woli.


____________________________________

Nooo hej wam ^_^ Obiecany prolog :) Przepraszam,  jeśli taki krótki, ale tak miałam w planach ;] Smutna część, ale potem się rozkręci :)
Kolejna część będzie dłuższa od tej ;D I zdradzę że w kolejnym odcinku spotkają się po dwóch latach ... Dobra.. Nie będę was zanudzała już ;P Kolejna część za przynajmniej 10 komentarzy ^^ Dacie radę ? Mam nadzieję *.*


Nathalia/Patrycja ;3

11 komentarzy:

  1. Za dziesięć?! Wow, nieźle, ale nic. Bardzo fajny i jestem ciekawa, co dalej będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju to jest genialne koniec z nimi ?
    Zobaczysz co ja zrobię z Fabiną xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś to już czytałam. Hmmm... Oświecisz mnie? :D

    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ja też to skąś znam...;D,przynajmniej część tego ;P
      Bardzo fajne ;*** czekam na nexsta ;)

      Usuń
  4. Oł Maaj Gad!!!! To jest cuudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jako ostatnia przyszłam xd Ale mam ogara^^ Prolog jest w prost cudowny^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. czyli ten prolog jest wspomnieniem? Dobrze zrozumiałam? W nocy przestaje kontaktować. xd
    Fajny pomysł, wszystko świetnie opisane. :3
    Nic tylko czekać na rozwinięcie fabuły. ^^
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na next :-) mam nadzieję ze niedługo się pojawi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3