sobota, 17 sierpnia 2013

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana przez Patricię  z bloga: Tajemnice domu anubisa za co dziękuję^^



~~~~~~~~~~~~~~
Nominowany powinien''
Podziękować nominowującemu blogowi.
Pokazać nagrodę na swoim blogu.
Ujawnić 7 faktów o sobie.
Nominować 10 blogów, które jego zdanie na to zasługują.
Poinformować o tym fakcie autorów.
~~~~~~~~~~~~~~
Moje Fakty:
1. Kiedy miałam 2 lata wypiłam podpałkę do grilla, bo myślałam, że to orenżada^^I wylądowałam na tydzień do szpitala.
2. Zginęło u nas 5 kotów z niewyjaśnionych przyczyn.
3. Kiedy jestem sama w pokoju robię do lustra dziwnee miny^^
4. Umiem robić falę brzuchem.
5. Na lewym nadgarstku mam napis ''FF'' co oznacza Fabina Forever.^^
6. W jednej z moich szafek mam całe 2 drzwiczki poobklejane różnymi naklejkami.
7. Nie nawidzę zapachu papierosów, bo mój dziadek zmarł właśnie przez nie.
~~~~~~~~~~~~
Blogi, które nominuję:
1. fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com
2. housee-of-anuubis.blogspot.com
3. houseofania.blogspot.com
3. anotherstoryofnina.blogspot.com
4. scenariusze-houseofanubis.blogspot.com
5. fabinaandsibunalove.blogspot.com
6. dalsze-losy-hoa.blogspot.com
7. scenariusze-house-of-anubis-by-ola.blogspot.com
8. life-as-nina.blogspot.com

Tak wiem miało być 10, ale nie mam za bardzo czasu. Scenariusz jutro^^


Wild and Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3