wtorek, 14 maja 2013

Scenariusz 27


Mam pewną sprawę, ale to na końcu.


N: I tak mi się nudzi.(uśmiech)
Al: Zostań tu za chwilę przyjdę.(biegnie do pokoju)
N: (śmiech)
F: (wchodzi)Cześć.(uśmiech)
N: Przecież się widzieliśmy.(uśmiech)
F: (siada obok niej)Racja. (uśmiech) Tak sobie pomyślałem...skoro nie możesz iść do kina to...może miałabyś ochotę oglądnąć ze mną film?
N: Czy to zaproszenie na randkę?
F: Tak...znaczy nie. Może?
N: (uśmiech)Z przyjemnością. Za godzinę u mnie?
F: (uśmiech)
Al: (wchodzi)Mam grę.
F: Do zobaczenia. (uśmiech i wychodzi)
Al: (włącza grę)
N: Z kim zwykle grasz?
Al: Z komputerem lub Jeromem, a ty?
N: Rzadko z  kimś, bo dziewczyny...to dziewczyny.(uśmiech)
W pokoju Micka i Fabiana.
 F: Jak ci się układa z Marą?
Mi: Z tobie z Niną?
F: Pierwszy spytałem.
Mi: Dobrze.
F: To dobrze.
Mi: A u cb?
F: Też dobrze.
(cisza)
Mi&F: Musisz mi pomóc. Czekaj...co?Ej! Nie powtarzaj!
 F: Zaprosiłeś ja na randkę, więc teraz możesz dać jej mały prezent. Dziewczyny lubią takie małe ,,coś".
Mi: A ty kiedy masz z nia najbliższa randkę?
F: Dziś, będziemy oglądać film.
Mi: Em...to...może następnym razem zrób coś bardziej wyjątkowego. Wiesz o co mi chodzi, a ona ma coś od cb?
F: Tak.(uśmiech)
U Niny i Alfiego.
N: Nie, nie, nie, nie, nie, ugh.
Al: Tak! I znów przegrałaś! (uśmiech)
N: Mam gorszy dzień.
Al: Nigdy by mnie dziewczyna nie pokonała.
N: Spróbujmy może tym razem mi się poszczęści.
Grają, kilka minut  potem Nina wygrywa.
N: Widzisz.
Al: A-ale jak to?
N: Normalnie.(idzie do pokoju)
Godzinę potem...
N: (siedzi na parapecie i nuci sobie)
F: (szybko wchodzi)
N: (spada na plecy i śmieje się)
F: (podbiega do niej)Wporządku?
N: (przez śmiech)Tak, lekka niezdara ze mnie.(wstaje)
F: (pomaga jej) Nieprawda to tylko pech.(uśmiech)
N: Który często mnie spotyka. (uśmiech)Na jaki film masz ochotę?
N&F: (siadaja na łóżku)
F: ,,Niemożliwe"?
N: Doskonały wybór.(uśmiech)
Po filmie.
F: Musimy to powtórzyć.
N: Koniecznie. (uśmiech)Może zostaniesz jeszcze chwilę?


Tak, tak wiem strasznie krótki...możecie mnie ukatrupić:P
A co do tej sprawy to... Natalie. jeżeli to czytasz wejdź proszę na swojego g-mail'a to ważne.

Wild and Beauty

5 komentarzy:

  1. Suuuper :*
    Kiedyyy opowiadanie ? : >?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już na razie jedno skończone, ale jak chcesz na twoje życzenie mogę je dodać już jutro:**
      P.S To ja Martyna nie chce mi się logować:)

      Usuń
  2. Niesamowity :-D kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3