piątek, 3 maja 2013

Scenariusz 24 + Mega Sorry

Pewnie się zastanawiacie czemu tak długo nie pisałam, ale dziś cały czas burza kompletna masakra :/ Nie miejcie mi tego za złe jak przez pre dni nic nie dodam :)

N: Jeśli ci pasuje.
Godzinę potem.
N: (patrzy na zegraek)Przepraszam, ale możemy już kończyć muszę jeszcze coś załatwić.
J: Nie ma sprawy.(wychodzi)
N:(dzwoni telefon)
Ch: Gdzie ty do cholery jesteś?!
N: Za 5 minut będę.(rozłącza się i wychodzi)
Park.
Ch: Miło, że się zjawiłaś.
N: Miałam wybór?
Ch: Oczywiście, że nie.(uśmiecha się)Ubierz się dziś ładnie.
N: Po co?
Ch: Pamiętasz Nicka?
N: Twojego pseudo przyjaciela?
Ch: Ta ten matoł twierdzi, że jak ma dziewczynę modelkę to od razu wszystko może. Udasz moją dziewczynę i znów pokarzę mu, że jestem lepszy.(uśmiecha się)Masz mi nie narobić obciachu. Przyjdę po cb o 7.(odchodzi po chwili się zatrzymuje)Do zobaczenia słońce.(uśmiecha się sztucznie i odchodzi)
N: Ugh...(odchodzi)
Pokój Amber i Niny.
N: (wchodzi i przychodzi jej sms),,Zaśpiewasz coś dziś".Pytanie co?(podchodzi do zeszytu)I już wszystko wiadomo.
Godzina 7.
Ch: (wchodzi do DA)
N: (schodzi)
http://static-3.allani.pl/system/user_collections/thumb/560/15f_c9bdd74dcf04a36eef45318daad276bb41c0a5c1.jpg?1364735852
Ch: Cudownie wyglądasz.(uśmiecha się sztucznie)
N: Aleś ty uprzejmy. Możemu już iść?
Ch: Oczywiście.
Restauracja.
N&Ch: (wchodzą i podchdzą do stolika)
Ni(ck): Miło cię widzieć przyjacielu.
Ch: Ciebie również. Poznaj moją dziewczynę.
N: Hej.
Ni: Cześć.(uśmiecha się)A to moja dziewczyna.
Dz(iewczyna): (uśmiecha się)
Pół godziny potem...
Ni: A mówiłem wam, że moja dziewczyna to modelka?(uśmiecha się)
N: Tak, kilka razy...
Ni: Przepraszam, po prostu nadal nie mogę uwierzyć, że chodzę z tak cudowną dziewczyną.(uśmiecha się do dziewczyny)
Dz: (uśmiecha się do niego)
Ch: Czy mówiłem wam, że moja dziewczyna śpiewa?
Ni: Nie nic nie wspominałeś. Może zaśpiewasz nam coś?
N: Badzo chętnie.(odchodzi i podchodzi do mężczyzny)Czy mogłabym zaśpiwać?
Mę(żczyzna): Tak, tylko cię zapowiem.(wchodzi na scenę)Za chwilę wystąpi dla nas gość specjalny.(schodzi)
W: (klaszczą)
N: (wchodzi na scenę)Dobry wierzór. Mam nadzieję, że dobrze wam mija czas.(śpiewa piosenkę Amy Winehouse ,,Me and mr Jones")
Koniec piosenki.
W: (klaszczą)
N: (wraca do stolika)
Ni: Byłaś cudowna.(uśmiecha się)
N: Dziękuje.
Ch: Chyba nie będziesz miał nic przeciwko temu jeżeli przejdę się z twoją dziewczyną?
Dz: (uśmiecha się do chłopaka)
Ni: Nie.(uśmiecha się do Niny)
Dz&Ch: (wychodzą)
Ni: Co lubisz robić?
N: Czytać książki, grać na konsoli, śpiewać, tańczyć, spać.(śmiech)
Ni: Mówił ci ktoś wcześniej, że jesteś piękna?(uśmiecha się)
N: Zdaje mi się czy ty masz dziewczynę?
Ni: I tak nam sie już nie układa, a ona najwidoczniej polubiła twojego chłopaka, a ja ciebie.(uśmiecha się i bierze ją za rękę)
N: (odsuwa rękę)Niestety, ale ja cb nie.(wstaje i bierze torebkę)
Ni: Co ty robisz?
N: Wychodzę.(wychodzi)


przepraszam za błędy :)

Next za 5 komentów

Wild and Beauty

5 komentarzy:

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3