piątek, 31 maja 2013

Scenariusz 32 + Dużo gifów :)

Hejka jestem z nawet długim scenariuszem i masą gifów. Pewnie pojawią się po raz pierwszy i ostatni:P Mogłabym je dodawać częściej, ale u babci chodzi zajebiście komputer.(przepraszam na wyrażenie)Akurat nie ma sióstr więc jestem sama:)

N: Widać, że chce ci dopiec. Pokarzemy mu, że...jesteśmy świetną parą.(uśmiech)
F: Jeżeli nie chcesz to nie musisz...
N: Ale chcę. Przez jeden raz chociaż bądźmy razem. Co ci szkodzi?
F: (uśmiech)
Później...
N&F: (wracają z popcornem)
Lu: Co takiego macie zamiar robić?
F: Posiedzimy jeszcze w parku i pewnie pójdziemy na miasto.
Lu; Też się właśnie wybierałem na miasto. Pójdziemy razem. (uśmiech)
N: Super.(idzie na karuzelę)
F: (siada na przeciwko niej)
Lu: (siada na ławce)
N: (je)
F: (patrzy na nią)
N: Co? (uśmiech)
F: Nie poczęstujesz chłopaka?

N: Nie zasłużyłeś. (uśmiech)
F: Czy ja dobrze usłyszałem?
N: Wyśmienicie.(uśmiech)
F: (gilgocze ją)
N: (śmiech)Zaraz go wysypię!
F: Jeżeli mi go nie dasz to nie przestanę.
N: (śmiech)Okey, okey.
F: (przestaje)Jak mi się fajnie stobą dogaduje.(uśmiech)
N: Masz.(rzuca mu całą garść)
F: (nie złapał ani jednego)Ej!
N: (śmiech)Mi stobą też.
F: Osz ty.
N: (ucieka mu)No proszę dokończ.
F: (goni ją)
N: Aż taki powolny jesteś?(uśmiech)
F: (złapał ja i przeżuca przez ramię)Kto się teraz śmieje ostatni?(uśmiech i boraca nią)
N: Lucas pomóż!
Lu; (posmutniał widząc tą scenę)Chciałbym...
N: To chciej!
DA obiad sa wszyscy.
A: Kto dzisiaj ma dyżur?
T: Alfie i Jerom.
P: (z kpiną)W takim razie kuchnia długo nie pożyje.(uśmiech)
Al: Ej! Ta...to prawda.
T: Jeżeli coś ubrudzą to oni będą to sprzątać.
Al: Uuuu...
P: Ja bym chętnie popatrzyła na Alfiego i Jeroma jak sprzątają.(uśmiech)
J: (cicho)Jędza.
P:  Mówiłeś coś Jerom?
J: (odważnie) Tak, że jesteś jędzą.
P: (wstaje bierze sok i wylewa go na Jeroma)Ups.(idzie)
Al:  (powstrzymuje śmiech)Stary masz coś na twarzy.
J: Serio?
Później Nina, Fabian i Lucas są w mieście.
K(toś): Zapraszamy na występy talentów. Nie ważne co umiesz robić zgłoś się do nas.
F: Zgłosisz się?
N: Nie chcę z siebie zrobić idiotki.(uśmiech)
F: Nie przesadzaj słyszałem cię i jesteś świetna.(uśmiech)
N: Dobry żart.
 Lu: Spróbuj. Przecież taka cudna dziewczyna nie może zmarnować talentu.(uśmiech)
N:  (uśmiech)Przekonałeś mnie. Za chwilę wrócę.(idzie się zapisać)
Lu: Poczekaj pójdę stobą.(idzie)
N: Też idziesz?
Lu: Warto się przekonać co z tego wyniknie.(uśmiech)
N: (uśmiech)
Chwilę później...
K: Dostaliśmy już listę zgłoszeń. Zapraszamy tu Franka Sinatro. Zaprezentuje nam piosenkę Katty Perry na puzonie.
Za kulisami.
F: I jak się czujesz?
N: Trochę się denerwuję.(uśmiech)
F: Nie masz czego. (uśmiech i ja przytula)
N: Dzięki.
Lu: (podchodzi)Nino musimy już iść.
N: A tak.(uśmiech)Życz powodzenia.
F: Życzę.(uśmiech)Lu&N: (odchodzą)
F: (idzie na widownię)
K: Teraz pora na występ dwóch ostatnich osób. Piosenkę demi Lovato: Give your heart a breake zaprezentuje nam Nina Martin.
N: (śpiewa)
Koniec piosenki.
K: Po krótkiej przerwie zapraszamy na ostatni występ.
F: (przytula Nine)Gratulacje.(uśmiech)
N: Myślałam, że tam zwymiotuję. (uśmiech)
F: Byłaś cudowna. (uśmiech)
N: Miło to słyszeć z twoich ust. (uśmiech)
Lu: (podchodzi i przytula Ninę)Masz niezły głos. (uśmiech)
N: (powoli się odsówa)Em...ta...dzięki. Teraz twoja kolej.
Lu: Moje wielkie 5 minut. (uśmiech)
N: Połam nogi. (uśmiech)
 Lu: Fajne pocieszenie.(uśmiech)
N: Świetne. (uśmiech)
F: (obejmuje ją i idzie)Nie widzisz, że on z tobą flirtuje?
N: Przecież nie jestem głupia. (uśmiech)
F: To dlaczego nic nie zrobisz?
N: On i tak wie że chodzimy.
F: I co z tego?
N: To z tego, że nie będzie chciał ci mnie odbić.
F: W 3 klasie podobała mi się pewna dziewczyna. Myślałem, że ona też coś do mnie czuje. Zapytałem jej się czy umówi się ze mną na randkę. Ona na to, że Lucas ja już zaprosił, a on dobrze wiedział że ona mi się podoba.
N: Fajna historia.(uśmiech)
F: To nie jest śmieszne. Skończy się na tym, że Lucas cię pocałuje.
N: Taka zdesperowana nie jestem. (uśmiech)
F: Śmiej się śmiej.
N: Teraz ty się na mnie nie bocz.

F: Teraz ty coś zrób dla mnie.
N: Okey.(całuje go)Może być? (uśmiech)
F: Umiesz przekonać. (uśmiech)










Uff upisałam się :)
Sądze, że dobrze dopasowałam gify :)


Wild and Beauty

5 komentarzy:

  1. Scenariusz super, ale gify są zbyt duże. ;) Ale jak chcesz to niech zostanie tak jak jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. SŁODKO JESZCZE WIĘCEEEJ FABINY I BĘDZIE SUPER SŁODKO ALE MAM NADZIEJĘ ŻE DODASZ COŚ DZISIAJ BO CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ/SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3