sobota, 25 maja 2013

Scenariusz 29 + 3000 wyświetleń!

Siemka sorry, że przez ten czas nie pisałam, ale komputer mi się zacinał i wgl... od razu uprzedzam, że ten scenariusz będzie krótki. Aha... DZIĘKI ZA 3000 WYŚWIETLEŃ!!! JESTEŚCIE NIESAMOWICI! ;**


N: (wychodzi)
F: (biegnie za nią)Ej, ej.(odwraca ją)
N: Domyśl się.
F: Ja na serio nie wiem.
N: Fajnie się bawiłeś na randce z Joy?
F: Nic do niej nie czuję. Oddawałem jej bilet nic więcej, a to co zrobiła potem, bo pewnie cię widziała.
N: A co ci na mnie zależy?
F: Zależy i to cholernie zależy.
N: Czemu?
F: Bo cholernie mi się podobasz.
N: Odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie. Jak mówiłeś, że podoba ci się pewna dziewczyna to o kogo ci chodziło?
F: Ja-a nie mogę powiedzieć.(spuszcza głowę)
N: Tak myślałam.(odchodzi)
A: (przybiega)Coś ty jej zrobił?
F: (opowiada wszystko)
A: Czemu się nie przyznasz?
F: Bo chcę zaplanować idealny dzień.
A: Teraz to za nią biegnij.
F: (biegnie za nią)
DA.
F: (wbiega do salonu)Trudy!
T: Co się stało gwiazdko?
F: Gdzie Nina?
T: U siebie.
U Niny.
N: (leży odwrócona w stronę ściany)
F: (wchodzi)
N: Wyjdź.
F: Nie wyjdę stąd do póki ze mną nie porozmawiasz.
N: (wstaje)Mówisz mi, że podoba ci się pewna dziewczyna, a następnie mówisz mi, że cholernie ci na mnie zależy. Więc? Czemu mi nie powiesz kim ona jest?
F: Po prostu nie chcę.
N: Wiesz ja ja się wtedy czułam?Jak ostatnia idiotka. Przez ten cały czas myślała, że chociaż trochę ci na mnie  zależy.
F: Zależy przysięgam.
N: Naprawdę?Pocałuj mnie.

Tada! Jak myślicie pocałuje?

Wild and Beauty






5 komentarzy:

  1. Super :***
    na pewno pocałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej kocham to
    pocałuje :***

    OdpowiedzUsuń
  3. SPAM !

    Zapraszam na [4] Odcinek: Skomentujesz?
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/4-odcinekkocham-cie-tak-mocno-by.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego nowego bloga. Zaobserwujesz, polecisz ? :)
    http://storyof-fabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. KISS!!!
    I LOVE FABINA♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3