poniedziałek, 27 maja 2013

Scenariusz 30

Siemka miśki ;**
UWAGA!
Przez najbliższe kolejne scenariusze będzie dużo Fabiny :)


Później...
F&N: (leżą przytuleni do siebie)
N: Czyli, że ja byłam tą dziewczyną?(uśmiech)
F: (śmiech)Złapałaś mnie.
N: Posłuchaj. Muszę ci coś powiedzieć.
A: (wchodzi)
N&F:(odrywają się od siebie)
A: Jeszcze się nie pozabijaliście?
N&F: (śmiech)
N: ,,Jeszcze,, nie.(uśmiech)
A: Fabian, za chwilę 10.
F: (wstaje)A tak.(otwiera drzwi)Dobranoc.(uśmiech i wychodzi)
Śniadanie bez Niny.
F: (wchodzi)Hej Amb's.(uśmiech)
A: Amb's?
F: (uśmiech)Gdzie Nina?
A: Śpi.
F: (idzie)
W pokoju.
N: (śpi)
F: (wchodzi)Hej.(podchodzi bliżej)Wstawaj...
N: (przewraca się na drugi bok i mamrocze)
F: Nin's...
N: Nie...
F: Niedługo tu przyjdę i masz być gotowa.
N: (mamrocze)
F: (wychodzi)
Później...
F: (wchodzi)Dzisiaj id...(zauważa śpiącą Ninę)Och Nino.(podchodzi)Miałaś być gotowa.
N: (mamrocze)
F: (siada na łóżku)Wstawaj.
N: (odwraca się w jego stronę)
F: (kładzie się obok niej)Słyszysz.
N: (kładzie ręce pod jego bluzkę i przytula się do niego)Jesteś ciepły...
F: (uśmiech)A ty słodka kiedy śpisz.
N: (uśmiecha się przez sen)
Później...
N: (budzi się)
F: (grzebie jej w szafie)Nareszcie się obudziłaś.(uśmiech)
N: Ile spałam?
F: Jakieś 10 minut.
N: (podchodzi do niego leniwie)Co ty tak w ogóle robisz w mojej szafie?
F: Wybieram ci ciuchy.
N: Po co?
F: (odwraca się)Porywam cię gdzieś.
N: Mogę wiedzieć?
F: Przykro mi, ale nie.
N: Lepiej będzie jak ja sobie wybiorę (podchodzi do szafy)
F: Czemu?
N: Może powiem ci tak. Jeżeli ty mi coś wybierzesz to będę wyglądała jak zakonnica.
F: Pożałujesz tego co powiedziałaś.
N: Nawet nie...
F: (bierze ją na ręce)
N: (śmieje się)Masz mnie puścić!
F: Zapłacisz mi za to, że się ze mnie śmiałaś.(uśmiech)
N: Ja się wcale nie śmiałam.(uśmiech)Tylko chihotałam.
F: Jeden diabeł.(obraca nią)
N: (śmiech)
A: (wchodzi)Awww.(uśmiech)
F: (puszcza ją)
A: Nie gniewacie się już na siebie?
N: Em...ten...trochę?
A: Właśnie widzę.
F: Czekam na dole.(wychodzi)
N: Okey.

Podobało wam się? Tylko szczerze!


Wild and Beauty

6 komentarzy:

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3