środa, 5 czerwca 2013

APEL!!

Na samym początku chciałam was przeprosić, ale nie dodam dziś scenariusza po prostu mam zabiegany tydzień. Pewnie wiecie jak to jest. Otóż się dziwicie czemu akurat ''apel''. Sprawa jest prosta i krótka. Słyszeliście o tym filmie HOA ,,Dotyk Ra''? Podobno na tym serial się już skończy. Jestem tym ogromnie zawiedziona jak pewnie większość z was. Głównie chodzi mi o to, że na paru blogach zauważyłam (nie wymienię jakich) że administratorki piszą coś w  stylu ,,Nie jaram się już HOA.'' ,,Wolę już 1D, bo w HOA się już nic nie dzieje.'' NO WEŹCIE LUDZIE SIĘ KU*RWA OGARNIJCIE! Przepraszam, ale czasami jak coś mocno mnie wkurza potrafię być wulgarna. Nie o to chodzi, że mam coś do 1D. Tylko, że te osoby uważały się za fanki Tajemnic domu Anubisa. One nawet nie mają prawa się tak nazywać. Dążę do tego, że fan to osoba, która kocha serial po mimo wszystkie ułomności. Kocham ten serial nawet wtedy kiedy odeszła Nathalia Ramos i Ana Mulvoy Ten z ekipy. Nawet wtedy kiedy Fabina zerwała. Nawet nawet, gdy oni już do siebie mają nie powrócić. Nawet kiedy, gdy powstała Jeroy, czy ma powstać Mabian (Fabian+Mara). Uwielbiam House of Anubis odkąd pierwszy raz to obejrzałam. Sądzę, że wy też uwielbiacie ten serial pomimo, że Peddie zerwała, że Alfie i Willow chodzą. Już powoli mam dosyć zachowania takich osób co na wieść, że Patrcia i Eddie zerwali to przestaje to oglądać. Kocham Tajemnice domu Anubisa i jestem z tego dumna! Mam w dupie, że inni już tego nie lubią. Najwidoczniej chcieli się czymś tylko zabawić na dłuższą metę... Tak jak niektórzy faceci. Może uważacie, że przesadzam, ale już dawno miałam to napisać. Tylko chciałam sprawdzić ile osób będziesz, aż tak głupich, że napisze coś takiego u siebie na blogu. Najwidoczniej dużo. Chcę wam uświadomić to, że zanim to napiszecie zastanówcie się 2 RAZY! Taką głupotą możecie złamać nie tylko serce, ale także świadomość, że potrzebujecie czegoś do zabawy. Na początku jaracie się tym jak najęci, a potem macie to bardzo głęboko...nawet głębiej niż rów mariański. Morał z tego krótki- Kocham HOA ponad wszystko i jest mi z tym zajebiście. Może uważacie, że przesadzam, ale to wasza opinia nie moja. Piszcie pod komentarzami co uważacie. Jestem ciekawa co o tym sądzicie.


Wild and Beauty

6 komentarzy:

  1. Ja też tęsknie za dziewczynami i fabiną ale bez przesady przeciez może być coś ciekawego może wrócą kto wie... ja tam się nie przejmuje i oglądam tda /SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal KOCHAM HOA bez względu na to co się dzieje w HOA, ale jest mi przykro z tego, że HOA już się Kończy na tym 90 minutowym filmie :/
    Zgadzam się z Tb w APELU !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kiedyś napisałam na blogu ze Fanką Anubisa jest się od początku do końca.Zgadzam się z tobą.Nieważne że popsuli troszecze wątek z parami ale trzeba przyznać że zagadki i taajemnice są coraz ciekawsze a przecież to o o nie chodziło.I za to kocham ten serial jest inny niż te wszystkie bajki na Disneyu np.Jessie czy Austin i Ally nie mam nic do nich tylko są takie nudnawe zawsze na końcu happy end a tu prawdziwy seria no troche się rozpisałam ale chcialam wyraźic się swoją opinią. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałaś wyrazić swoją opinię tak jak ja. Za to ci dziękuję.

      Usuń
  4. Jestem za,gdyż kocham HoA i nigdy zdania nie zmienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3