niedziela, 16 czerwca 2013

scenariusz 33 część 2

EJ TY! TAK TY!
WIEDZ, ŻE JEŻELI TO CZYTASZ JESTEŚ ZAJEBISTYM CZŁOWIEKIEM!



F: Niezupełnie.
N: (chce odsunąć rękę)
F: (bierze ją jeszcze mocniej)Teraz tak.
Chwilę potem...
F: (wyciąga telefon)
N: Po co ci telefon?(pije)
F: Chcę mieć jakąś pamiątkę z tego dnia.
N: (chowa twarz w dłonie)Nie.
F: No proszę. Jeżeli ja ci zrobię to ty będziesz mogła mi.
N: Nie.
F: (siada obok niej)
N: Nie.
F: (gilgocze ją)
N: (śmiech)Przestań!(przez przypadek ją uderza)
F: To bolało.(trzyma rękę na policzku)
N: (próbuje ukryć rozbawienie)Przepraszam...ja...
F: Focham się na ciebie.(odwraca się do niej tyłem)
N: Nie przesadzaj. Nie fochaj się.
F: ...
N: Mogę coś zrobić?
F: No sam nie wiem...
N: Proszę...
F: Będziemy udawać parę.(obraca się)
N: (udaje)Przepraszam cię kotku, aż tak cię boli?(głaszcze go po policzku)
F: Trochę...
Później...
N&F: (śmiech)
F: (rozbawiony)No dobrze, ale już ostatnie.
N: (robi mu zdjęcie)Ładnie wyszedłeś.(uśmiech)
F: (niespodziewanie jej też robi)Ty też.(uśmiech)
N: Ej! Masz to skasować.
F: Nie mam takiego zamiaru.(uśmiech)
N: Jeżeli chcesz mieć zdjęcie potwora to robisz to na swoją odpowiedzialność.
F: Potwora to ty masz w telefonie.(uśmiech)
N: Z tym się zgadzam.(uśmiech i patrzy na zegarek)Musimy już wracać.
F: Niedawno przyszliśmy.
N: Godzinę temu.
F: Nic nam nie zaszkodzi jeżeli pobędziemy tu jeszcze chwilę.
N: (chce coś powiedzieć, ale uśmiecha się słysząc piosenkę Passenger: Let her go)Nie...
F: Coś się stało?
N: Słyszysz tą piosenkę?(uśmiech)Bardzo ją lubię.
F: (wstaje i wystawia rękę)Czy mogę cię porwać do tańca?
N: Zwariowałeś? To miejsce publiczne.
F: I co z tego?
N: To z tego, że nie chcę...
F: Ale ja chcę.
N: (patrzy na niego niepewnie)No dobrze.(wstaje, przytula się do niego i razem z nim tańczy powoli)Zdajesz sobie z tego sprawę, że wszyscy na nas patrzą?
F:Zdaje sobie z tego sprawę. I mało mnie to obchodzi.
N: Naprawdę jesteś w stanie, aż tak się dla mnie poświęcić?
F: Tak.
N: Jeżeli nie chcesz to nie musisz.
F: Masz rację, nie muszę, ale chcę.
N: Z tobą nie da się negocjować.
F: Zauważyłem.(uśmiech)
N: (uśmiech)
Koniec piosenki.
W: (klaszczą)
F: Teraz możemy już iść.(uśmiech)
DA.
F&N: (wchodzą)
N; To był naprawdę miły dzień. Dziękuję ci za wszystko.(przytula go)
F: Nie masz za co.(uśmiech)To ja powinienem tobie podziękować.
N:(uśmiech)Do zobaczenia.(idzie na górę)
F: (uśmiech)Pa.
Później w pokoju Niny i Amber.
N: (czyta książkę)
A: (wchodzi)O Nina.(uśmiech)Przebierz się muszę cię gdzieś porwać.
N: Ale gdzie?
A: Dowiesz się później, a teraz złaź z łóżka, bo czeka cię przymiarka ciuchów.(uśmiech)
30 minut potem...
N: Jak wyglądam?
A: Bajecznie.(uśmiech)
N: W końcu powiesz mi gdzie idziemy?
A: Za chwilę teraz chodź.
Podwórko (jest koło 19) koło DA.
N: Powiesz w końcu gdzie idziemy?
A; Bądź cierpliwa. Teraz zamknij oczy.
N: Chyba postradałaś zmysły.
A: Zaufaj mi.
N: okey...(zamyka)
A: (prowadzi ją)
Kilka minut potem...
N: Daleko jeszcze, bo więcej już nie...
A: (przerywa jej)Otwórz oczy.
N: (otwiera i widzi przyozdobiony stolik z lampkami i Fabian'a trzymającego bukiet róż)Fabian?
A: (uśmiech)To ja was zostawiam.(odchodzi)
N: (podchodzi bliżej)Czy to wszystko dla mnie?
F: I tylko dla cb.(uśmiech i wręcza jej kwiaty)
N: One są cudowne dziękuję.(uśmiech)
F: (uśmiech)To dopiero początek.(wyciąga gitarę)
N: Po co ci to?
F: zaraz zobaczysz.(śpiewa piosenkę ,,Lego House'')
Koniec piosenki.
N: Czemu powiedziałeś mi, że nie umiesz grać?(uśmiech)
F: Jakoś tak.(uśmiech)
N: (uśmiech)
F: To dopiero początek. (włącza piosenkę OneRepublic: If i lose myself bierze Ninę za rękę i tańczy)
N: Moja piosenka.(uśmiech)
F: Od dzisiaj będzie już nasza.



No i koniec! Komentować proszę :)





Wild and Beauty

7 komentarzy:

  1. Ej ty ! Tak ty! Jeśli przeczytałaś ten komentarz to znaczy ,że jesteś utalentowaną dziewczyną! Ten scenariusz jest booski i nie waż się zaprzeczyć moja droga bo Paulinka bedzie zła ; ]] A tego byś nie chciała, prawda .??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Dzięki :) I tak masz rację nie chcę ^^

      Usuń
    2. Ee tam.. Tylko uprzedzałam... ; ]]

      Usuń
  2. CUDO KOCHANA TO MI POPRAWILO HUMOR PO TYM JAK DOWIEDZIALAM SIE O MABIAN.. DOBRZE ŻE CHOCIAŻ TY PISZESZ TAK DOBRZE O FABINCE ;)/ SNOOKI XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3
    nie mogę się doczekać Peedie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3