sobota, 15 czerwca 2013

Mabian...TTToTTT



Czy wy widzicie to co ja?!
Fabian całuje się z Marą!

Kiedy to wczoraj wieczorem zobaczyłam dosłownie się rozryczałam jak małe dziecko T.T Nie wierzę ja scenarzyści mogli to zrobić! Prawie przez pół nocy płakałam kiedy zobaczyłam to zdjęcie. Przez 2 sezony Fabian uganiał się za Niną, a teraz? Chodzi z Marą! tak samo dlaczego Jerom cały czas ubiegał się o Marę skoro i tak połączyli go z Joy?! To wszystko jest już mocno przegięte. Mówili nam, że pod koniec 3 sezonu Amber i Nina powrócą. Niestety to kłamstwo. Nie wiem co by się stało gdybym wczoraj nie weszła na bloga Sapphire. Najprawdopodobniej żyłabym w tej ciągłej niewiedzy. Piszcie w komentarzach co o tym wszystkim sądzicie.

Wild and Beauty  

5 komentarzy:

  1. byłam tak samo w szoku jak dowiedziałam sie od mojej siostry, że Mabian się całowali. Fabian jest przeznaczony dla Niny, a Mara dla Jeroma. Fabina na zawsze pozostanie w moim sercu. <333 Na słowo Mabian rzygam krwią !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nawidze Mabian. Od zawsze bylam fanka Fabiny.
    Przeciez przez 2 sezony byli ze soba jedynie na czesc, a z Nina odrazu sie zaprzyjaznil. Po za tym powiedzial Ninie, ze jest jego wybrana. A teraz caluje sie z Mara -_-
    Nie wierze, ze cos takiego nastapilo w serialu. Na serio nie uwierzylabym.
    Zmienili scenarzystow? Pewnie tak bo czy ludzie, ktorzy wymyslili 2 wspaniale sezony dopuscili by sie czegos takiego ?!?!
    Jesli Fabian w filmie bedzie ratowal Mare to powaznie sie wkurze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na początku lubiłem Fabinę,ale po tym jak Nina nie przyjechała....Znienawidziłem Ninę i Fabinę,dlatego popieram Mabian.Są również intelektem do siebie podobni,dlatego nie czepiam się nich,a nawet przyzwyczaiłem się i ich zaczynam bardzo lubić..

    OdpowiedzUsuń
  4. mabian to poprostu dno nienawidze ich no i jak można tak kłamać nina wróci amber wróci i co i gówno [ sory za to ] ale to mnie wkurza jeśli 4 sezonu nie będzie i fabiny jak każda teraz strona o tym mówi znienawidze fabiana mary i scenarzysztów jak w 47 sezonie będzie mabian na odległość to będzie po prostu 1 duze dno

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah! Moja ulubiona parka :D
    Zapraszam: http://mabian-really-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3