wtorek, 16 kwietnia 2013

Scenariusz 17

Cześć!
Czy wy też czasami macie ochotę nic nie robić tylko się wylegiwać? Ta ja też tak mam często XD


W:(patrzą się dziwnie na Amber)
A: No co?
J: Co wy za szyfry używacie?
A: Żadne.
P: Co ona będzie robiła?
A: Nic...takiego...
P: Aha?
Po kolacji Amber poszła do pokoju Micka. a Fabian do Niny.
N: (siedzi z laptopem na kolanach)
F: (wychyla się zza drzwi)Mogę?
N: Jeśli musisz.
F:(wchodzi i siada na łóżku Amber)Jak się masz?
N: Po co przyszedłeś?
F: Porozmawiać.
N: Nie mamy o czym. Chciałeś znać prawdę i znasz czego jeszcze chcesz?
F: Chcę ci wyjaśnić, że nigdy bym cię nie skrzywdził.
N: Skąd mam mieć pewność?
F: Bo nie jestem takim idiotom. 
N: Może jesteś.
F: ...
N: Możemy skończyć ten temat?
F: Tak. Co robisz?
N: Coś.
F: Mogę wiedzieć?
N: Słucham piosenek.
F: Jakie rodzaje?(siada obok  niej)
N: Różne.
F: Masz jakąś ulubioną?
N: Tak. One republic: If i lose myself.(uśmiecha się)
F: Jest całkiem niezła.
N: Wiem.(uśmiecha się)Zapomniałabym. Musisz to oglądnąć chyba padniesz.(włącza piosenkę Far East Movment ,,Get up")
F&N:(śmieją się)
N: A nie mówiłam.(śmiech)
F: Ładnie się śmiejesz.(uśmiecha się)
N: (uśmiecha się)Em tak dobra.
F: Masz może plany na jutro?
N: Tak będę zwiedzała Londyn z Nathanem.
F: To może innym razem.
Śniadanie jest Fabian.
N: (wchodzi)
F: Hej.
N: (siada)Cześć.
Na: (wchodzi)Gotowa?
N: Tak chwila.
F: Kiedy wracacie?
Na: Po południu. A co?
F: Chciałem  żeby Nina poszła ze mną do szpitala.
Na: Będziemy przejeżdżać przez szpital jak chcesz to możesz jechać z nami.
F: Nie chciałbym się nażucać.
Na: Nie będziesz prawda Nino?
N: Tak.
F: Nie dzięki.
Na: Wynagrodzisz mi to za to, że kiedyś się na mnie żuciłeś.
F: (lekko się uśmiecha)
2 godziny później...
A: (wchodzi do kuchni)Halo? Jest tu ktoś?
Pokój Alfiego i Jeroma.
Al: (leży na łóżku)
J: Co ci tak smutno?
Al: Myślę jakby tu zaimponować Amber.
J: Życzę ci powodzenia. (uśmiecha się)
A: Aaaaaaaaaa!


Mam nadzieję, że go nie spieprzyłam :)

Wild and Beauty

2 komentarze:

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3