czwartek, 18 kwietnia 2013

Scenariusz 18

What up?
Jestem już z moim 18 scenariuszem. A mi się wydaje jakbym dodawała 10... Jak ten czas leci haha:D

Al: (wbiega do kuchni)Co się stało?
A: Chciałam sobie ukroić kawałek ciasta i nagle nóż mi się ześliznął.
Al: (szuka czegoś po szafkach)
A: Pomóż mi pacanie!
Al: (podchodzi do niej z apteczką)Musiałem chyba coś znaleźć.(opatruje jej rękę)Więc chciałaś sobie zjeść ciasto?(uśmiecha się)
A: Byłam głodna.
Al; Musisz spróbować czekoladowo-waniliowy.
A; Jadłam go. I jak z ręką?
Al: (kończy zawijanie)Wszystko dobrze tylko ją nie przemęczaj.
A: Dziękuje Alfie.
Al: Cała przyjemność po mojej stronie.(uśmiecha się)
Gdzieś w Londynie...
O(soba): Lubisz tańczyć?Chciałbyś się sprawdzić?Zapraszamy duety na przedstawienie swoich możliwości.
Na: Idziemy?
N: Tak pewnie.
F: Serio?
N: Nie, Nie robiliśmy tego od dawna.
Na: Jest ryzyko jest zabawa.(uśmiecha się)
N: Jest ryzyko jest klapa.(uśmiecha się)
F: Widząc jaką macie konkurencję z łatwością wygracie.
Na: Fabian ma rację.
N: Kiedyś się na was odegram.(idzie w stronę osoby)
Na&F: (przybijają piątkę i idą  za nią)
O: Widzę, że mamy dwójkę uczestników. Możemy zaczynać. Pierwszym duetem będzie Larisa i Mike, a drugim zaś Nathan i Nina. Pierwszym etapem będzie zmierzenie się chłopaków.(puszcza piosenkę)
Kilka chwil potem...
O: To starcie wygrywa Mike!
W: (klaszczą)
O: Teraz zmierzą się dziewczyny. Jeżeli wygra 2 duet będzie dogrywka.(puszcza piosenkę)
La: (tańczy)
N: (tańczy)
La: (tańczy)
N: (tańczy)
O: Dobra dziewczyny macie coś w zanadrzu?
N&La: Tak.
O: Pierwsza Larisa potem Nina.
La: (tańczy)
O: Masz dobre ruchy teraz Nina.
N: (robi to co na filmiku)
http://www.youtube.com/watch?v=9DFobFlKMEE
O: Czy wam też chłopacy zrobiło się gorąco, bo mi na pewno. To starcie wygrywa Nina!
W: (klaszczą)
O: Teraz zapraszamy na dogrywkę.
La&Mik: (tańczą)
O: Postawiliście poprzeczkę wysoko. Teraz duet 2/
Na&N: (robią to co na filmiku)
http://www.youtube.com/watch?v=Rps7eBmH-d4     
O: Bezkonkurencyjnie wygrywa 2 duet!
W: (klaszczą)
Na&N: (przytulają się)
Na: Nie było tak strasznie.(uśmiecha się)
N: Przesadziłam.(uśmiecha się)
F: Super występ.(lekko się uśmiecha)
N: (uśmiecha się)
Na: Idziemy?
N: Za chwilę przyjdę.
Na; Okey.(idzie)
Sorry, że taki krótki 
Wild and Beauty
 

1 komentarz:

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3