niedziela, 21 kwietnia 2013

scenariusz 19 + 1000 wyświetleń!

Czesia!

Jestem wam BARDZO wdzięczna za 1000 odwiedzin! Tak właśnie 1000! Sama nie mogę w to uwierzyć. Z tego powodu jestem prze szczęśliwa! Mam takie małe pytanko. Czy chcecie żeby Nina poznała przystojnego Francuza na wycieczce? I czy Joy i Fabian mają być znów razem tak na chwilę? Chcecie żeby było więcej scen Fabiny? Piszcie w komentarzach :*



F: (idzie za nim)
Mik: (podchodzi do niej)Ładnie się ruszasz.
N: (uśmiecha się)Czy to próba flirtowania?
Mik: A jeśli tak to jak mi idzie?(uśmiecha się)
N: Tak sobie.
Mik: Może chciałabyś gdzieś wyjść?
N: Z tobą? (uśmiecha się)
Mik: Tak.
(cisza)
N: Jutro o 4?
Mik: Może być. (uśmiecha się)
N: Uprzedzam to nie randka.
Mik: Pewnie. (uśmiecha się)
N: Cześć.(idzie)
Mik: Pa. (uśmiecha się i idzie)
Na: To był udany dzień.
N: Nie mogę zaprzeczyć.(uśmiecha się)
Na: Ja już  będę się zmywał.
N: Już?
Na: Umówiłem się jeszcze z taką jedną.
N: (śmiech)Cześć.
Na: Pa.(idzie)
F: Zostaliśmy sami.
N: Może pójdziemy teraz na koktajl?
F: Jeśli nie sprawię ci kłopotu.
N: Coś ty.(uśmiecha się)
F: Chciałbym ci powiedzieć, że Joy przesyła przeprosiny.
N: Czemu mi tego nie powie?
 F: Ona się wstydziła.
N: To nie mój problem. Wstydziła się mnie przeprosić, a wyzywać przy innych potrafiła.(przychodzi jej sms)
F: Nie zobaczysz?
N: Nie chcę.
Szpital sala nr 8.
F&N: (wchodzą)
TF: (lekko się uśmiecha)Synu.
F: Tato.(przytula go)Jak się czujesz?
TF: Dużo lepiej. Jutro wychodzę.
N: Dzień dobry.(uśmiecha się)
 TF: Witaj. Czy to ty jesteś Nina?
N: Tak.
TF: Miło cię poznać.
N: Pana również.(uśmiecha się)
DA
F: (wchodzi)
J: Gdzie Nina?
F: Mówiła, że jeszcze ma coś załatwić.
A; I ty ją zostawiłeś?
F: Tak, a co?
A: (wychodzi)
2 godziny potem...
A&N: (wchodzą)
F: (podchodzi)Nino chciałem...
N: (idzie na górę)
A: (patrzy na niego)
F: (cofa się o krok do tył)
A: Nie zbiję cię. Czy kiedy byliście razem to czy przyszedł do niej sms?
F: Spojrzała tylko na ekran i odłożyła go.
A: Super.(idzie na górę)
Kolacja nie ma Niny.
N: (schodzi po schodach)
A: (podchodzi do niej i mówi ciszej)Miałaś być w pokoju, gdzie idziesz?
N: ...
A: (cicho)Nino?
N: Niedługo wrócę.(wychodzi)
A: (wraca do stołu i pisze coś na telefonie po czym go odkłada)
N: (idzie przed siebie)
Ch(łopak): (zatrzymuje ją)Witaj.(uśmiecha się)

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam na śmierć :P

Jeszcze raz wam dziękuje za 1000 odwiedzin!

Wild and Beauty

3 komentarze:

  1. Super jak zawsze!!!Mam taki pomysł jak ci się spodoba to go użyj np. Nich Nina pozna tego Francuza i Fabian sie dowie(pewnych bzdur) I będzie żeby wnerwć Nine chodził z Joy
    Taki mały pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny pomysł ! Jesteś wielka! Chyba, że ten Francuz przyjechałbym potem do Londynu? Byłaby jadka haha :D

      Usuń

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3