wtorek, 23 kwietnia 2013

Scenariusz 21

Hejoł dzieci :p
Pisze to dla was słuchając One direction: One way :D haha

A: (idzie przez korytarz i spotyka Nine)
N: Przepraszam.
A: (przytula ją)Ja też.
N: To ja powinnam powiedzieć ci prawdę.
A: Nie musiałaś. Poniosło mnie.
N: Nie no, bo się zaraz popłaczę.(śmiech)
A: Idę muszę jeszcze coś załatwić.(wychodzi z DA)
N: (przypomina sobie o czymś)O nie.(biegnie do kuchni)
F: (zatrzymuje ją)gdzieś się spieszysz?(lekko się usmiecha)
Patrzą na siebie.
N: Może.
F: Ładnie się ruszasz.
N: Flirtujesz?
F: (kładzie ręce na jej plecach przyciągając ją do siebie)A jeśli tak to jak mi idzie?
N: Hm...okropnie.(uśmiecha się)Będziemy tak stać czy...(odsuwa się od niego)
F: Co?
W: (wchodzą i siadają na swoich miejscach)
N: Widzisz.(siada)
F: (siada)Muszę wam coś pokazać.
P: Dostałeś swoją pierwszą jedynkę?(uśmiecha się)
Jo: Patricio...
F: To jest filmik kiedy zwiedzałem Londyn.
N: Nagrywałeś to?
 Al: Co tam jest?
N: Coś osobistego.
F: (puszcza filmik)
N: O nie ma mowy.(odbiera mu film)
F:Oddaj.
N: Jeszcze czego.(ucieka na górę)
F: (biegnie za nią)
A: Idziemy się przejść?
P: tak.
W: (wstają i wychodzą)
Pokój Niny i Amber.
F: (wali w drzwi)Otwieraj!
N: Nie ma mowy!(zapiera drzwi i chowa nagranie)
F: (wchodzi)Oddawaj nagranie!
N: Nie!(wybiega)
Kiedy wbiega do salonu widzi butelkę a wodą.
N: Przyda mi się.(bierze ją i wybiega)
F: Nina!(biegnie za nią)
Koło DA
N: Jak podejdziesz bliżej, to obleję cię wodą.
F: (podchodzi)
N: (odkręca)
F: (staje)
N: (wylewa na niego około pół butelki)Ha ha.(śmiecha)
F: Wiesz jak bardzo cię lubię?
N: Nie odważysz się.
F: (przytula ją)
N: Fabian, Fabian!
F: (puszcza ją)Jesteś trochę mokra.
N: Serio?Nie zauważyłam.
F: (podchodzi bliżej)A ja tak.
N: (nachyla się żeby go pocałować)
F: (wylewa na nią wodę) Masz za swoje.(śmiech)
N: Palant!Ale i tak cię lubię.
F&N: (całują się)
Jo: (widzi to i odchodzi wściekła)
N: Sądze, że jednak nie powinniśmy tego robić.
F: (patrzy na nią)
N: Co?(uśmiecha się)
F: Masz zniewalający uśmiech.(uśmiecha się)
N: A ty oczy.
Kilka minut potem...
N&F: (wchodzą do salonu)
T: Co wam się stało?
N&F: (śmiech)
T: Lepiej idźcie się przebrać.(odchodzi)
F: Kiedy oddasz mi to nagranie?
N: Nie prędko.(idzie na górę)
W pokoju.
N: (przychodzi je sms),,Pamiętasz o naszym dzisiejszym spotkaniu?Mike"całkiem o tym zapomniałam. Dam mu takie spotkanie, że popamięta.(wychodzi)
Park spotkanie Niny i Mika
Mik: Cześć.(uśmiecha się)
N: Hej. to gdzie idziemy?
Mik: Przejść się.
N: Spacer?(szybko)Osobiście to lubię spacery, ale wtedy człowiek się męczy i nie ma już siły na swoje przyjemności, które są jedynym relaksem jakie odczuwa podczas dnia.(uśmiecha się) Idziemy?
Mik: (skołowany)Tak?

Sądzę, że nawet taki sobie XD Mam jeszcze takie maleńkie pytanie. Czy ktoś wie jak zmienia się nazwę użytkownika? Ponieważ zamiast się podpisywać po prostu zmienię nazwę :)

Wild and Beauty


3 komentarze:

Dziękuje za Pozytywnie wyrażoną opinię ;3